Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Vänskap på hög nivå

Vi har precis käkat mat och vår vän Samuel som är på besök frågar om han kan få låna toan.
-Javisst säger jag. Marcus och jag dukar av så länge. Här efter så ska jag massera Samuel lite och han ska massera mig. Jag övar för att kunna ta emot kunder senare så han får alltid gratis massage i utbyte att han masserar mig då jag inte har någon som kan göra det. När allt är avdukat så tar jag fram massage bänken och jag förbereder för massagen. Samuel kommer ut och jag säger
-Vill du duscha först eller efteråt?
-Jag kan duscha först säger Samuel.
-Okej, gör du så säger jag. Marcus säger att han duschar efter Samuel. När Samuel kommer ut med enbart en handduk lindad runt höften så har jag svårt att låta bli att titta på hans muskulösa kropp. Hans magmuskler som spänns så fort han rör sig, hans muskulösa armar som man bara vill ska omfamna en. Han är verkligen sexig, och jag får bita mig lite i läppen för att inte dregla.

Samuel kommer fram och ställer sig nära framför mig. Jag blir lite generad för jag vet inte riktigt om han såg hur jag tittade på honom eller inte så jag tittar ner i marken när han ställer sig tätt intill mig framför mig. Han tar med sina fingrar och lyfter försiktigt upp min haka så jag tittar rakt in i hans fina, varma, ögon och säger :
- Hur vill du ha mig? På mage eller på rygg på bänken? Så ler han ett lekfullt leende och klappar mig på kinden. Jag kan inte annat än le för jag förstår att han såg mina blickar.
Marcus är klar i duschen och även han kommer ut endast med en handduk runt höften. Jag ser på honom att han har nåt på gång för han ser väldigt pillemarisk ut när han kommer emot oss. Jag kan inte låta bli att njuta även av honom och hans fina, sexiga, kropp även den muskulös med spelande magmuskler och fina muskulösa armar och även om jag sett den så många gånger så gör han mig precis lika upphetsad som när vi träffades för 14 år sen. Jag känner att det pirrar till lite i mig när han kommer fram och kysser mig passionerat.

-Var det här man kunde få massage eller, säger Marcus med ett retsamt leende.
-Nina, kan inte du duscha lite innan du masserar oss? Marcus sträcker sig fram och viskar i mitt öra:
- du får gärna ta på dig nåt sexigt gumman.
Sen kysser han min hals och jag förstår precis vilken sorts massage det kommer urarta i. Jag går in i duschen medan grabbarna snackar lite och knäcker en öl under tiden. När jag står där i duschen så tänker jag lite på hur vi ska börja det här. Ska vi börja som vanligt eller kommer dem vilja ha mig på bänken redan från början? Det hettar till lite i mig av tanken på att båda ska tillfredsställa mig samtidigt. Jag får bita mig i läppen igen för att inte börja förspelet i duschen. Jag duschar klart och torkar mig torr. När jag går ut naken så slänger jag en blick in i vardagsrummet där killarna sitter och snackar.

Jag möter Samuels blick och jag ser att han gillar det han ser. Jag blir lite generad och går vidare upp för att ta på mig en kort sexig klänning/nattlinne som är gjord i svart genomskinligt tyg med blå spetsdetaljer på bysten och i nedre kanten. Väldigt sexig om jag får säga det själv. När jag står där och tar på mig klänningen och stringtrosorna så kommer Marcus upp och ställer sig tätt bakom mig och lägger sina händer på mina axlar och smeker ner över armarna. Jag ryser lite av välbehag och frågar varför han kom upp.
-Jag var tvungen att få se dig först, ensam min lilla sexiga fru, säger Marcus och vänder mig emot sig och kysser mig. När jag känner värmen av hans mjuka, blöta läppar så känner jag hur det pirrar till igen i kroppen och jag kan inte låta bli att smeka hans styvnande penis innanför handduken. Han flämtar till och ser på mig med ett litet flin och säger,
-Snart älskling, snart. Jag ser på honom med åtrå i blicken och vill inte annat än att han ska smeka mig men han flyttar på sig och bereder väg för mig så jag kan gå ner och börja massera.

Där nere i vardagsrummet sitter Samuel med en öl i handen och när han ser mig så ställer han den genast ifrån sig och reser sig upp. Hans ögon följer varje detalj på klänningen och även stringtrosorna innanför som syns igenom. Av hans reaktion att döma så var det nog ett bra val, då man ser att handduken buktar ut lite. Jag flinar lite generat och ställer mig vid massagebänken.
-Vem vill bli masserad först säger jag och kollar på Marcus och Samuel som ser mer ut som dreglande fågelholkar än självsäkra män just nu.
- Jag kan börja säger Marcus och lägger sig på mage på bänken. Jag smörjer in mina händer med massageoljan och börjar massera hans rygg. Bakom mig i soffan sitter Samuel och tittar på med bedjande ögon och riktigt längtar tills han ligger där. Jag masserar vanligt till en början för att sen massera lite lättare och ner över benen för att sen vända och med lätta smekningar närma mig hans styva kuk. Jag ber Marcus vända på sig och ligga på rygg i stället, då syns det att massagen har den effekten på honom som jag vill. Hans penis är stenhård under handduken och går inte längre att dölja. Jag öppnar upp handduken och blottar hans
erektion, medan jag med lätta rörelser smeker runt omkring, försiktigt innan jag fattar tag om skaftet för att göra det ännu skönare för honom.

Marcus både stönar och flåsar lite av njutning. Jag ser på honom med ett leende och fortsätter min massage. Samuel som satt bakom mig i soffan har nu blivit så till den milda grad uppeggad så han ställer sig upp fortfarande bakom mig och börjar smeka mig över rumpan. Jag njuter av beröringen och stönar lite lätt med ett - Mmmh till svar för att han ska fortsätta. Jag böjer mig ner över Marcus och andas på ollonet. Han flämtar till lite och ser på mig med en blick som ber om mer. Jag slickar på hans hårda kuk, långa drag, utmed hela skaftet, upp och ner, innan jag sakta för den djup in i min mun, så långt det går. Marcus kan inte hejda sina flämtningar som övergår i rena stönanden. Jag tar hela nu, långt ner i halsen, in och ut, in och ut, suger på den, slickar på den om vart annat. Samuel smeker mig under tiden och jag känner hur det riktigt spränger i min villiga fitta. Jag stönar nästa i takt med Marcus. Samuel tar försiktigt av mig stringen och blöter två fingrar med saliv för att sedan smeka mina blygdläppar, sära på dem för att komma åt klitoris. Jag skakar nästan lite där jag står och suger Marcus hårdare och hårdare, fortare och fortare medan Samuel smeker min blöta fitta.

-Mmmh, ja, ja, ooohhh, stönar jag mellan sugen. Det är dags för att byta ställning och nu är det jag som hamnar på bänken på mage för att få lite massage behandling. Samuel börjar massera mina ben först vanligt och det är svårt att ligga still pga all upphetsning och jag vill inget hellre än att han ska smeka mig. Marcus har satt sig lite i soffan med en ny öl för att samla sig lite
och njuta av föreställningen. Samuels rörelser går nu över mer och mer till lätta smekningar och han närmar sig mitt pulserande sköte. Jag kan inte riktigt kontrollera min andning som övergår till kraftiga flämtanden med inslag av -mmmmh, ooohh. Jag känner hans fingrar sära på mina blygdläppar och det flödar till av kåtsafter i mig och jag stönar av förtjusning. Hans fingrar glider lätt emellan mina blöta läppar och upp mot klitoris. Marcus som sitter i soffan har druckit upp sin öl och känner sig manad till att vara med.

Han går fram till huvudändan på bänken och ställer sig ovanför mitt huvud. Han smeker mina bröst och nyper lite lätt i mina styva bröstvårtor. Det får mig att kvida och rycka lite av njutning. Samuel böjer sig ner och andas lätt på min klitoris innan han slickar med långa drag nerifrån min slidöppning och hela vägen upp till klitoris med lagom lätt och retsamt tryck i tungan. Jag flämtar,
-Ja, oohh ja, fortsätt, snälla, snälla, mmmhh.
Jag tittar upp på honom och han ler retsamt och lekfullt mot mig medan han slickar ännu en gång och jag kvider av vällust. Han för in två fingrar i min vulva som tacksamt öppnar sig och omsluter varje millimeter av hans fingrar. Han för dem upp mot min G-punkt och jag har svårt att ligga helt still på bänken. Marcus som nu är så upphetsad av mina stönanden ställer sig jämte mig och håller fram sin hårda kuk så jag än en gång kan få njuta av att få suga den. Jag suger intensivt direkt då jag är så upphetsad så jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen. Samuel har nu gått över till en ny teknik och slickar på övergången mellan slidan och anus som är så känslig och samtidigt försiktigt smeker min ringmuskel för att retas.
-Mmmmhh, oooohhh, stönar jag mellan sugen och slicken på Marcus penis. Jag vänder upp mig mer så Samuel kan komma åt ordentligt och nu lägger han lite tryck på ringmuskeln så den stimuleras ännu mer.

-Mmmh, ja, oooh ja, snälla mer, mer. Jag suger Marcus allt jag kan nu och jag hör hur hans stönanden går över i en blandning mellan frustanden och kvidanden. Jag tror han är nära nu så jag fortsätter ännu hårdare. Jag känner hur Samuel tar sig friheten att
nafsa försiktigt i min hud på ena skinkan medan han fortsätter att stimulera inte bara min G-punkt med två fingrar i min slida utan även en finger uppe på klitoris och en finger som försiktigt trycker lite och smeker mitt anus.
-Oooohhh, ja, fan va skönt det är, snälla mer, mer, ta mig, snälla ta mig hör jag mig själv böna och be när jag känner att Marcus nu inte kan hålla emot längre utan med kraftiga stön och frustanden sprutar sin varma sperma i min mun. Jag är så upphetsad så jag sväljer bara och ber Samuel komma upp så jag får suga honom med innan jag exploderar av kåthet.
Innan han kommer upp så tar vi och lägger ut madrassen istället och jag längtar efter att få känna hans hårda kuk i min mun medan Marcus tar vid där Samuel slutade. Jag känner mig sexig, kåt, nästan lite slampaktig där jag ligger och får den mesta uppmärksamheten av oss tre. Det är så skönt. Jag smeker Samuels hårda penis och hans pung innan jag fattar skaftet och precis som på Marcus först andas på ollonet för att retas. Han flämtar till av den varma luften och smeker mitt hår. Jag slickar på den, suger på ollonet, slickar med långa drag, upp och ner, upp, och ner, sedan sluter jag mina läppar om hela kuken och suger hårt.
-Aaaahh,aaahh, mmmmhh, oooohh, stönar Samuel och smeker mitt huvud.
-Sug mig Nina, snälla sug mig, jag vill se dig ta hela.
Jag suger hårt, och med långa drag och jag hör hur skönt han tycker det är. Marcus har nu fått tillbaka orken efter utlösningen och vänder på mig så jag står på alla fyra och suger Samuel medan Marcus ska ta mig bakifrån. Jag suger och slickar Samuel till stönanden som blir allt mer intensivare för varje drag. Marcus smeker min fitta lite lätt och blöter ner mitt anus innan han med retsam försiktighet lägger ollonet vid mina blygdläppar för att föra det ut och in lite,lite i taget sådär så man blir helt galen.

-Mmmmh, ja,ja,snälla, mmmmhh, snälla ta mig nu Marcus säger jag mellan mina sug på Samuels kuk. Marcus flinar lite och säger,
-Snart min lilla slyna, snart, lugna dig.
-Jag vill känna dina blöta safter omsluta min kuk långsamt förstår du väl, så skrattar han högt när han ser hur min kropp nästan skakar av ren sexuell frustration.
Samuel har nu tagit tag i mitt huvud lite lätt för att kunna hjälpa till lite och det är så skönt nu. Jag suger Samuel hårdare, djupare, intensivare medan jag stönar och kvider av att känna Marcus hårda kuk stöta i min blöta, kåta fitta. Vi stönar och frustar allihop nu. Jag släpper Samuels kuk och vänder mig om för att se när Marcus bankar mig och jag ler av synen. Jag vänder mig tillbaka igen och tittar upp på Samuel och börjar suga igen medan jag hör hur nära det är för Marcus nu. Han stöter hårt nu,
-Aaahh, aaahh, ja,ja,ja, oooohhh, kom,kom i mig stönar jag. Med ökande takt på juckandet och högre stönande så känner jag att Marcus med ett högre blandning av stön och frustande än en gång kommer, nu i min blöta fitta istället. Jag känner hans varma sperma riktigt pumpa in i mig och hans små ryck säger mig att han är helt matt nu. Med en mjuk rörelse drar han ut sin slaknande kuk och smeker min rumpa innan han lägger sig bredvid och pustar lite. Jag slutar suga Samuel och vänder mig om för nu vill jag känna hans kuk i mig. Han ställer sig tillrätta bakom mig och för sin penis både ner och upp mellan mina blygdläppar bara för att
retas.
-Ooohh, ja, snälla Samuel jag vill känna din kuk i mig, säger jag flämtandes av upphetsning.
- Ja, ja, snart, snart säger han retsamt och jag känner hur han blöter ner mitt anus för att stimulera ringmuskeln lite samtidigt som han sakta för in sin styva kuk i min varma, blöta, villiga fitta. Jag kan inte låta bli att gunga lite emot honom för att hjälpa till. Det
är så skönt så jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen.
-Marcus, snälla hämta min lilla svarta säger jag till Marcus som har pustat jämte en stund. Marcus kommer med min lilla, fina plugg med vit sten. Jag tar på glidet och ber Samuel sakta och försiktigt föra in den i anus. Han gör som han blir tillsagd och jag stönar, kvider och nästan skakar av vällust när jag känner den åka in och lägga sig på plats.
-Ta mig nu, snälla, knulla mig ber jag Samuel och jag känner hur han än en gång för in sin hårda kuk i min fitta.
-Aaahh, aaahh, ahhh, ooohhh stönar jag när han bankar mig och jag känner att det dröjer inte länge innan jag är på väg upp för att
nå mitt klimax.

-Mer,mer,mer, kvider jag medan jag känner både pluggen och Samuels kuk nudda varandra genom den tunna väggen inuti mig. Det är så skönt, mycket bättre än jag kunnat tro. Jag hör på Samuel nu att han har inte så långt kvar han heller.
-Oooh,oooh,aahh,aaahh, stönas det och jag känner hur han stöter hårdare och hårdare nu och hans stön har blivit precis som mina högre och högre och då han nuddar min plugg så känner jag hur jag når mitt klimax med en stöt som går igenom hela min kropp
som om jag fick ström i mig och med en blandning av kvidande och stön samtidigt som jag känner Samuel komma på samma gång och hans sperma fyller min slida med sin värme. Hans frustande och mina stön avtar sakta tillsammans med lite ryck och skakningar då vi båda är helt utmattade av orgasmens underbara effekt. Vi faller ihop jämte varandra och bara flåsar av utmattning samtidigt som vi ger varandra en blick av tacksamhet. Vi pustar ut lite innan vi sluter upp i badrummet för att duscha än en gång och sedan krypa till kojs. Jag hjälper Samuel att bädda i ordning och vi kramas innan vi alla går till sängs och slumrar in jämte varandra med mig i mitten så klart. Imorron är det en ny dag och vi ska hitta på något annat.

Kimzan6

Status: Brons författare

Jag är en driven kvinna som jobbar inom metallindustrin. På fritiden umgås jag med min familj och vänner, samt gillar vara ute i naturen och tex jaga eller bara plocka svamp som jag ger bort.
Kimzan6 är medlem sedan 2020 Kimzan6 har 10 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren