Nadim Husain

Nadim Husain

Hej mina vänner, jag heter Nadim och är 20år ung, är född och uppvuxen i förorten Vårby Gård där jag började skriva för första gången när jag var 10år på grund utav att jag var elak mot människor och hade väldigt svårt att hantera min ilska,
Jag placerades på ett barnhem för unga utsatta i norrköping, där jag bodde i ungefär i 3 månader innan jag förflyttades till en annan stad.

Jag har bott lite överallt i Sverige och har fått uppleva saker som dom flesta kanske aldrig kommer att få göra.

Jag har haft ett riktigt mörkt liv sen jag var i 7års åldern tills jag vart 17år,
Kriminaliteten var nog det värsta i mitt liv, det är väldigt många olika känslor som slår mig nu.

Jag få väl hoppas på det bästa och försöka skriva ner mitt liv på papper här för er alla så gott jag kan. Mvh Nadim Husain

Publicerade verk: 0
Medlem sedan: 2015

Författarens dikter:

Mitt liv mamma

Nadim Husain

Jag vet inte vad som händer, tiden går bara fett segt, tänker på dig som fan, fått mardrömmar sömnproblem Dom säger tiden läker sår, men inget här har börjat läka, mitt hjärta slår fortfarande,…

Klicka här för att läsa hela »

Glömma

Nadim Husain

Du glömmer mig med tiden, våra minnen, mina ord rinner som vatten ner för stigen, Jag känner mig riven, som ett papper du klyver i mitten och tänder på mig, för att se hur jag lider, Med mitt blod…

Klicka här för att läsa hela »

Hennes Andetag

Nadim Husain

Säg till mig, känna samma känsla, jag till dig, jag vart förälskad i dig a, Men jag lova dig, aldrig ska jag lämna, du öppna dörren, stängde låste snabbt, o jag vart lämnad, Trodde aldrig min…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren