Per Skoglund Larsson

Per Skoglund Larsson

Jag är en glad kille som är född 1999. Jag bor i Stockholm och ett av mina största intressen är att skriva.

Publicerade verk: 30
Medlem sedan: 2016

Författarens noveller:

Den dödliga flykten del 28

Per Skoglund Larsson

Jag kan bara inte tro det. Jag kan bara inte tro det. Ljuset kom när det verkligen behövdes. Jag ska nog utveckla mig. Bartendern fick vårdnaden, om oss. När jag och Jianah fick beskedet några veckor…

Klicka här för att läsa hela »

Den dödliga flykten del 27

Per Skoglund Larsson

Ett par veckor senare, när jag vaknar så tittar jag ut. Det är fint väder och solen skiner. Jag gick upp ur sängen och gick långsamt ut i korridoren. När jag hade gått en bit så hörde jag en…

Klicka här för att läsa hela »

Den dödliga flykten del 26

Per Skoglund Larsson

Jag låg vaken länge den natten liggandes i sängen med ögonen upp mot taket. Jag tittade mot bordlampan som stod tänd på nattduksbordet. Jag satta mig upp i sängen med min rygg mot den kalla väggen.…

Klicka här för att läsa hela »

Den dödliga flykten del 25

Per Skoglund Larsson

Nej, nej, nej, nej, nej. Det här händer bara inte. Allt var påväg att bli perfekt så som det skulle vara och så helt plötsligt sprack det. Men de sa att hans ansökan skulle handläggas ytterligare.…

Klicka här för att läsa hela »

Den dödliga flykten del 24

Per Skoglund Larsson

Veckorna gick. Det var nu vi kommer till det verkliga. Bartendern har ansökt vårdnaden av oss och ja, den dagen har nu kommit. Det är idag vi får veta om vi han får vårdnaden eller ej. Jag gick…

Klicka här för att läsa hela »

Den dödliga flykten del 23

Per Skoglund Larsson

Jag och Jianah gick ner på bakgården för att ta lite frisk luft. Bakgården var stor med en stor gräsmatta, några soffgrupper och ett cykelställ. På bakgården var det tyst och vinden var det enda…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren