Sara Huhtamäki

Sara Huhtamäki

Ung tjej som jobbar inom krogbranschen, kör både kök och serveringsidan. Är en dagdrömmare ut i fingerspetsarna och önskar att jag kunde dokumentera ner ofta vart mina fantasier leder! Jag har alltid fascinerats utav mytologi, sägner, sagor och folktro. Som ni nog kommer se präglas mycket i mina noveller.

Publicerade verk: 0
Medlem sedan: 2015

Författarens noveller:

I dom djupaste skogar, del 3

Sara

Jag vet inte riktigt vad som hände medan jag var utslagen. Jag kunde erinra mig händer som tog tag i mig, lyfte mig. Jag kunde uppfatta dimmiga röster men jag var för trött för att orka lyssna på…

Klicka här för att läsa hela »

I dom djupaste skogar, del 2

Sara

Sakta började mitt medvetande komma tillbaka till mig, oj så tungt det var att öppna ögonen. Fågelsång och prasslande löv i höga träd hördes, en liten ljusstrimma trängde sig in mellan mina…

Klicka här för att läsa hela »

I dom djupaste skogar

Sara

"Vi är framme! Aurora vakna!" Jag öppnade långsamt mina ögon och kände den där alltför välbekanta känslan utav en dregelstrimma som slingade sig sakta nerför mungipan. Min äldre bror kollade…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren