Tonica

Tonica

Skriver både originalnoveller, romaner och fanfiction. Älskar att läsa andras böcker också. Tycker väldigt mycket om djur och växter.

Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2016

Författarens noveller:

Mörkrets barn

Tonica

Lord Byron är "galen, ond och farlig att känna" - det får Mary och hennes älskare Percy erfara under "Mörkrets sommar" i Schweiz. -------- Det hade verkat vara en utmärkt idé. Att bo i en villa…

Klicka här för att läsa hela »

Mörk som natten

Tonica

Will visar sig känna mer för Kit än bara som en vän. Kit kan inte besvara hans känslor. Han förebrår också Will för hans förbindelse med Harry. Det får Wills känslor att förvandlas till något…

Klicka här för att läsa hela »

Omvägen

Tonica

Skräck. Kör aldrig den längre vägen med finare utsikt. Du riskerar att hitta mycket mer än du är beredd på. ------------ Vi var på väg hem, min syster och jag. Veckoslutet vi hade tillbringat…

Klicka här för att läsa hela »

Lek med elden

Tonica

Sammanfattning: Emilia är kär i Martin, men någon annan har honom fast. Om bara den personen inte fanns, skulle allt vara annorlunda. Man ska nog akta sig för vad man önskar. ----------------------------…

Klicka här för att läsa hela »

Julians hemlighet

Tonica

Sammanfattning: Angst. Simon får reda på att hans bror, Julian, som han trodde var bög, har varit ihop med Simons flickvän tidigare. Dessutom får han veta att hans bror har allvarliga problem. Simon…

Klicka här för att läsa hela »

Rabattkod 51

Tonica

Efteråt visste inte Jessika om presenten hade varit allvarligt menad eller avsedd som ett skämt på hennes bekostnad. Det var hennes trettioårsdag. Hon gissade att några av tjejerna på jobbet hade…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren