Jag älskar dig dikter

Letar du efter jag älskar dig dikter? Vill du publicera en jag älskar dig dikter ? Då har du kommit till det perfekta stället på nätet.

Dom senaste jag älskar dig dikterna:

Dicata uxori meae

Martin E

Jag skriver på det vackraste sättet jag känner Med en okomplicerad sonett jag diktar så lätt I strofer om 1221, 1221, 345, 345 blir det rätt Älskling, du och jag är nu mer än bara vänner Vi…

Klicka här för att läsa hela »

Odödlig vänskap!

Anonym,17

Det är du å jag mot världen Hand i hand Sida vid sida Det är vi som ska skriva våran historia , våran egen lilla promemoria. För fasiken vad du är bäst, i nordväst, i sydväst, whatever ingen…

Klicka här för att läsa hela »

Du sa

Fredrik Trulsson

Många säger sig tycka om dig, trots att du är som du är. Jag är glad att du finns hos mig, just för att du är hela du, jag svär. Du har så många sidor min vän, alla intressanta och bra. Jag…

Klicka här för att läsa hela »

Ekträ

Arda_202

Jag älskar din röst Älskar ditt leende Älskar sättet du skrattar på Älskar din tafatthet Älskar din kropp och hudton Ögonen av blått hav Lukten av parfym som kommer ur dina kläder Dina läppar…

Klicka här för att läsa hela »

Aldrig sluta älska

Okänd

Jag inte vad det är med dig. Eller med mig för den delen. Jag vet inte om det handlar om att du var min första kärlek. Eller att jag aldrig varit så kär i någon som jag var i dig. Jag har aldrig…

Klicka här för att läsa hela »

Förgätmigej

Fredrik Trulsson

Jag hoppas du vet att jag kan se dig, för den du verkligen är. Kanske en kärleksförklaring, säg, jag har dig så ofattbart kär. Varje dag med dig ett mirakel, av allt man kan tänka sig. Som om…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta jag älskar dig dikterna:

Dessa veckor?

Anonym M-lettan F :)

Säg till mig att du erinrar dig om dessa veckor? Eller de åren då vi var föda för livet men för andra något mer separerande. Kategoriserad uppdelning. Det var det de trodde.... Då vi var oron…

Klicka här för att läsa hela »

Kärlek är som nykterism, något man strävar efter men aldrig något man lyckas med

Tea Lange

Vi ligger på din soffa, du har skog på ena väggen och en inomhusbalkong på den andra vägg tre och fyra är vita och jag stirrar på ditt tak med samma färg vi pratar om allt jag kan få fram ord…

Klicka här för att läsa hela »

Aldrig sluta älska

Okänd

Jag inte vad det är med dig. Eller med mig för den delen. Jag vet inte om det handlar om att du var min första kärlek. Eller att jag aldrig varit så kär i någon som jag var i dig. Jag har aldrig…

Klicka här för att läsa hela »

Du är aldrig mer ensam

Främling

Att känna din ensamhet gör mig ensam. Vår kontakt, så oförklarlig kraftfull. Förbundna i något bortom det vi kan uppfatta. Sammanförda i en önskan från förr: Att åter bli förenade; återknyta…

Klicka här för att läsa hela »

Vet du inte det?? Läser du fortfarande mina ord?

2-7 I Am So Fine

Vet du inte att plötsligt kommer folk stampa på dig? Vet du inte det att folk kommer hata dig och göra ditt liv till rena rama helevete? Förstår ni inte det??? Innan dom låter dig ta emot Guds ord…

Klicka här för att läsa hela »

En jul utan pappa

Elvira

En jul utan pappa? Är det värt att tänka sig? En jul utan skrattet? Jag saknar verkligen dig. Att fira jul utan pappas Vitkål? Även fast den inte var god. Fast ändå saknar jag den mycket. Det kanske…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Annons:

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren