A girl is no one

A girl is no one

Novellerna är ett sätt att beskriva mina känslor, vad jag känner och upplevt

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2016

Författarens noveller:

De sju dödssynderna - Superbia

A Girl Is No One

Du vet den där glada tjejen? Hon som inte bryr sig om vad andra tycker eller om hon gör bort sig. Hon som klär sig som hon vill, får alla andra att le? Det var hon jag ville vara, men tyvärr inte…

Klicka här för att läsa hela »

De sju dödssynderna - Luxuria

A Girl Is No One

Hur blev det såhär? Jag känner hans andedräkt mot min hals, jag tror att han sover. Solen har gått ner, mörkret har lagt sig över skogen och i Lexs rum. Jag blundar och tänker tillbaka på allt,…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Befrielse

A Girl Is No One

Om jag dör snälla gråt inte för där du såg kärlek, där såg jag hat där du såg hopp fanns bara uppgivenhet där du säg möjligheter såg jag misslyckande där du såg skönhet såg jag förfallelse…

Klicka här för att läsa hela »

Monstret

A Girl Is No One

Vad händer när det rasar? Vad händer när monstret inom dig tar kontrollen, igen? Jag vågar inte vara glad för jag vet att när jag tillåter mig själv känna så samlar monstret kraft från mig…

Klicka här för att läsa hela »

Jonathan

A Girl Is No One

Ärr som aldrig kommer läka. Det var du, det var du som var anledningen till att jag föll och inte kunde resa mig. Ditt skratt blev min förnedring Mina känslor för dig var ett skämt För dig var…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren