Ann Larsson

Ann Larsson

Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2021

Författarens noveller:

Det stora beslutet

Ann Larsson

Det stora beslutet Idag var det dags. När hon slog upp ögonen kände hon sig genast full vaken och pigg. Hon hade bestämt sig så sent som igår kväll, men övertygelsen var så stark denna gång…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Så rätt

Ann Larsson

Där jag är just nu vill jag vara Jag har tagit mig hit på egen hand Det jag satt mig för att klara Har jag ganska lättsamt rott i land För jag har hela tiden trott Att möjligheterna är så många…

Klicka här för att läsa hela »

Första Advent

Ann Larsson

Snö sprider ljus i skogens snår Ett brinnande ljus ger oss ro Längtande barn i snön trampar spår Och gräver en grotta som bo Granen lyser och luktar av jul Dofterna fyller vårt sinne Stakar i fönstren…

Klicka här för att läsa hela »

Mitt Barn

Ann Larsson

Lilla vän, jag önskar dig allt gott Allt det där som jag själv inte fått Mina misstag vill jag visa för att lära Så att du också ska slippa dem bära Jag vill sopa vägen helt fri Så allt jobbigt…

Klicka här för att läsa hela »

Genom dina ögon

Ann Larsson

Vem är det som klokt tittar ut Genom dina ögon, livets fönster Som säger varsamt -Lev och njut, Gör nuet till ett vardagligt mönster! Vem är det som ger lugn och ro Som lugnt dirigerar din andning…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren