Biktstolen

Biktstolen

Personliga texter där jag lättar på mina känslor.
Skäms, älskar och skäms.

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2016

Författarens noveller:

Bränd

Biktstolen

Värsta sättet att dö. Ungdomens äventyr delar vi med personer vi inte förstår. Man hamnar i ett så kallat fel sällskap. Att kunna dela vänskap med personer vars extremistiska åsikter inte behöver…

Klicka här för att läsa hela »

Biktstolen

Biktstolen

Biktstolen Jag är kär. Du får förstå mig, jag kan inte hjälpa det. Minns så klart första gången jag såg honom, skarpa käkar, stor näsa och trumpen min. Han såg mer ut som ett troll och jag…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Stockholm 7/4

Biktstolen

Gråter för de som är nära hjärtat. Sörjer tillsammans. Så blir vi modiga och aldrig ska vi glömma Denna jord vi älskar. Ett paradis har plats för alla. Mörkret ska aldrig över oss falla.

Klicka här för att läsa hela »

Kärleken är vacker även när jag inte är en del av den

Biktstolen

Tänker inte berätta om din påverkan på mig. Våra korta möten som för dig passerat obemärkt är etsade I mitt hjärta. Tänker inte visa min tacksamhet för den glädje du givit mig Hur min mun…

Klicka här för att läsa hela »

önska mig terapi.

Biktstolen

Jag önskar mig terapi att hantera min dystopi smälta blyn i mitt bröst skydda mig från min röst Skalpera mig och häll ut allt låt mig aldrig fyllas min hjärna har det kallt och från den vill…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren