Jaroslaw Szymczak

Jaroslaw Szymczak

Jag driver många webbplatser en av dom är novell.nu. Stävar alltid efter att kunna leverera så mycket värde för besökarna som möjligt.

Status: Brons författare
Publicerade verk: 81
Medlem sedan: 2015
Författarens länk

Författarens noveller:

Havets kärleksfulla möte

Jaroslaw Szymczak

De två ungdomarna möttes för första gången på en strandpromenad. Ögonblickligen kände de en dragningskraft mot varandra, som om universum ville att de skulle vara tillsammans. De pratade timme…

Klicka här för att läsa hela »

Nummer 4 svart en casinokväll i Las Vegas

Jaroslaw Szymczak

Vattenspelet utanför hotell Bellagio var precis som det såg ut på film. Storslaget och alldeles för mycket. För mycket var ett sätt att beskriva Las Vegas, men jag är för evigt tacksam för att…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens artiklar:

Berättelser från Bordet: Skrivinspiration från Casino utan Svensk Licens

Jaroslaw Szymczak

I en värld där spänningen aldrig tar slut, erbjuder casinon utan svensk licens en outtömlig källa till inspiration för skrivande själar. Dessa platser, fyllda med…

Klicka här för att läsa hela »

Online-spel som kreativ bränslekälla för novellskrivning

Jaroslaw Szymczak

I den digitala eran erbjuder online-spel en unik möjlighet för författare att utforska nya världar, karaktärer och berättelser, vilket kan tjäna som en ovärderlig…

Klicka här för att läsa hela »

Finns det Litterära E-Kurser?

Jarek

Onlineutbildning har öppnat en värld av möjligheter för de som är intresserade av litteratur och vill fördjupa sina kunskaper. Det finns en mängd e-kurser som erbjuder…

Klicka här för att läsa hela »

Bokmässan i Berlin: Ett Mekka för Litteraturälskare och Svenska Expats

Jaroslaw Szymczak

Berlin, en stad rik på historia och kultur, har länge varit en samlingspunkt för konstnärer och författare från hela världen. För den litteraturintresserade…

Klicka här för att läsa hela »

Diktens Kraft: Hur Ord Skapar Känslor och Bilder

Jaroslaw Szymczak

Inledning: Poesi är en av de mest uttrycksfulla och intensiva formerna av litteratur. Denna artikel utforskar hur diktens språk, genom sin rytm, sitt bildspråk och…

Klicka här för att läsa hela »

Novellens Konst: Att Berätta en Hel Historia på Få Ord

Jaroslaw Szymczak

Inledning: Novellen, ett litterärt format som ständigt väcker fascination, utmärker sig genom sin förmåga att berätta en omfattande historia på…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren