Julia K

Julia K

Publicerade verk: 6
Medlem sedan: 2016

Författarens noveller:

Apollo

Julia K

Jag gick in i sadelkammaren för att hämta Apollos sadel och träns. Det var en evighet sen jag red senast och självklart fanns där nervositet. Det är en torsdag idag, och de innebär att Apollo redan…

Klicka här för att läsa hela »

Mannen och sin hund.

Julia K

Han tar på sig sina skor och jacka för att sen ta på sin hund sin sele. Han tycker om skogen och dit går han så ofta som möjligt, men speciellt när det är hans frus födelsedag. Han går tillsammans…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Falsk vänskap

Julia K

Att vara elak visar bara hur omogen du är, du ber mig hålla tyst när jag vill berätta vad jag bär. Jag måste vara en annan person för att vara med er, du är så töntig att mina läppar nästan…

Klicka här för att läsa hela »

Saknad så stor<3

Julia K

Kommer du ihåg, den julen jag sjung ''rudolf med röda mulen''? Kommer du ihåg, den gången jag inte vågade krama dig men jag gjorde det för din skull. Kommer du ihåg, när vi sparkade fotboll tillsammans…

Klicka här för att läsa hela »

Olycklig kärlek

Julia K

Hur kunde jag vara så dum som trodde att du var något för mig? men usch, jag har aldrig älskat någon så mycket som dig. Du fick mig att falla för dig men du tog inte emot mig, jag vet inte ens…

Klicka här för att läsa hela »

En saknad

Julia K

Att förlora dig var det värsta som hänt mig, kan du se hur mycket jag saknar dig? Tårar efter tårar faller ner från min kind, kan du lova mig att möta mig vid himlens grind? Att jag fick se dig…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren