Kassiopeia

Kassiopeia

Velig och bestämd; stark och utmattad.

Synpunkter på stavning samt andra språkliga skavanker mottages gladeligen.

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2022

Författarens dikter:

Savannen

Jupiter

En skadad gasell blir jagad under solens hetta. Snart kommer bara hyenor att vilja ha dig. Jag berättade min sanning men kvar blev bara lögner. Jag förstörde min stig och kanske räddade jag mig själv.

Klicka här för att läsa hela »

Känslornas språk

Jupiter

Språket som vi alla hör men ingen kan förstå. Under ett regn över en ocean, fångar jag och försöker förstå en droppe. Mina kupade händer fylls och jag kan inte längre urskilja min droppe.…

Klicka här för att läsa hela »

Jag skulle inte kalla det ett adjö

Jupiter

I jäktande tak gick hon förbi fönstret, utanför caféet vi satt på. mitt i meningen tittade jag ut genom fönstret och stannade till, Jag tänkte; det är hon! Jag har trott mig se henne förr, för…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren