kristian monczak

Kristian monczak

från sandviken skrivit många romaner noveller 39 år arbetar för rfhl gavle borg

Publicerade verk: 17
Medlem sedan: 2017
Författarens länk

Författarens noveller:

King of killers

Kristian Monczak

Det var en solig dag i Hongkong Kim Lee var en polis kommissarie vid Royal Hongkong polis enheten hon hade ett väldigt stort fall på sitt bord att ta fast den beryktade King of killers hon hade jagat…

Klicka här för att läsa hela »

Mord branden

Kristian Monczak

När sommarlovet var slut 1999 så kom johan tillbaka, han var glad att börja skolan igen och han längtade efter sin första lektion. Han gick in i skolhuset och satte sig på en bänk. Johan väntade…

Klicka här för att läsa hela »

Förbjuden kärlek

Kristian Monczak

Charlène var en kvinna som vid 8 års ålder blev kidnappad och förd till en ö långt ifrån fastlandet hon tränades att bli lönnmördare. I sex år tränades hon till en dödsmaskin. Bästa kompis…

Klicka här för att läsa hela »

Livias sista korståg

Kristian Monczak

Livia vaknade tidigt på morgon hon gick som vanligt och tittade på soluppgången den var så vacker Livia tänkte på sin tid som soldat hon saknade Cali väldigt mycket och sin pappa. Optimuss sov…

Klicka här för att läsa hela »

Livia en krigares resa

Kristian Monczak

Det var en mörk höst dag. Livia var en grym och elak krigare. Hon hade över 300 soldater med sig. Dom hade vart ute i fält nu i snart 2 år och nu var dom på väg längre bort. Livia sas ha ett hjärta…

Klicka här för att läsa hela »

Solens mord

Kristian Monczak

Sören vaknade tidigt på morgonen han går till köket och gör kaffe

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren