Martin Ekström

Martin Ekström

Ja vad kan man säga om mig, är lite som max 500 tacken.

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2020

Författarens noveller:

Satt och skrev skev

Martin Ekström

13:47 och det ringer på dörren. Hjärnan släcker genast samtliga lampor i lägenheten åt mig med hast och ren kraft, bättre än kvastskaft - Rätt banal men vad fan, den är ju mental. Eftersom vem…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

En grej

Martin Ekström

Det hände en grej, nu är inget som förr. Såklart jag älskade dig för du såg mig. Du gick genom livets sista dörr, du var min finaste tjej och jag älskade dig. Mitt hjärta för dig men all kraft…

Klicka här för att läsa hela »

Två dikter

Martin Ekström

När jag åker båt. När jag åker båt åker jag oftast långsamt, tyst och stilla. När jag åker båt kan ingen på strand göra mig illa. Vågor slår lätt mot min båt till ingenstans. Vågorna…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren