Ronny Feghali

Ronny Feghali

------------------------------

Publicerade verk: 42
Medlem sedan: 2020

Författarens dikter:

När jag ser dig

Ronny Feghali

Det finns stunder jag ser ditt ansikte och det finns stunder jag känner din närhet det finns stunder jag ser oss glida isär och det finns stunder jag inte vill va här jag vet att solen finns där…

Klicka här för att läsa hela »

The scales of life

Ronny Feghali

Black or white balance the scales of life your heart to the left and the feather to the right justice will show where you acted your rights yin or yang it was all a big bang whats right is right and if…

Klicka här för att läsa hela »

Bejaka

Ronny Feghali

Varje morgon är densamma lyfter luren och ringer mamma allt kommer bli okej säger hon men varje känsla är samma är det ditt så kommer det tillbaka är det ödet så ska du bejaka acceptera vad som…

Klicka här för att läsa hela »

What's gone

Ronny Feghali

Tell me how to sleep at night or how to solace my mind after you walked out the door and took my right to fight and turned my world blind Tell me how to feel the sun or how to touch the moonshine when…

Klicka här för att läsa hela »

Mot skogens mitt

Ronny Feghali

Jag tar ett steg och lite till jag går mot skogen vet inte vad jag vill jag följer stigen vad leder mig dit vid skogens portal ståendes i kval blixten slår ner och själen vill mer handen i brösten…

Klicka här för att läsa hela »

Dear God

Ronny Feghali

When the night closes its vail and the moon strokes my face when the wind slowes down and time is mine I rest by the bed and lower my head I think of what to say for now is time to pray - Dear God the…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren