Shere

Shere

Någon sorts poet(w-----e).

Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2016

Författarens noveller:

Shere del Muerde

Shere

Det var ett ögonblick som inte kunde annat än att ta herraväldet över sällskapet. Mättat i en allomslutande ångestladdat dis, samtidigt som det pockade på. Löftesrik spänning. Saker och ting…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

December...

Shere

...rycker nära sätter sin prägel av vinter i psoriasishud en usel pedagog är den kylan aldrig lär man sig varje gång fryser man för tunt klädd slå om bli lång sommar som i G.R.R Martins bok…

Klicka här för att läsa hela »

En liten liten chans

Shere

I ångestens allomslutande brödraskap dödsdomen mot vaknande ljus stenmassor vältrar sig över mig sätter hoppet till blind Försyn låt det slumpa sig så att allt går åt elände må vara blind…

Klicka här för att läsa hela »

Bär ditt nederlag väl

Shere

Fann mig stå på bar backe, yxnacke utan arbete ringa utbildning och bildning, ännu mer ringa minst av allt pengar driven av galla och tandagnisslan misstänkt välregisserad detta av en ond demoni…

Klicka här för att läsa hela »

Scenskräck

Shere

Tog två, tre tag kämpade på i det de avlossade blickar som brände till, i hud och hjärnskål pulserade mot mitt fejs puls puls steg till tusen fördrev stil och värdighet disharmoniska värld

Klicka här för att läsa hela »

Lämna stängd

Shere

Vad hade jag för ont av att låta bli gå ett varv tig ett tag jaga bort impulsen ånej jag skulle dra bort draperiet stirra in i spegelblank yta och se saker i mig själv en egen liten version av Pandoras…

Klicka här för att läsa hela »

Genast bär det av

Shere

Blickstilla som stenstoder står de där i oräkneliga timmar. En förkärlek hos dem är just att vara stilla, på intet vis är de otåliga. Så förutseende att tänka på det där med död och fossilisering.…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren