vattumannen

Vattumannen

Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2015

Författarens dikter:

Vilse Mellan Himmel O Jord!

Vattumannen

Tårarna rinner längst mina kinder, känslorna öppnar i mig nya sår. Tårarna i ögonen går att gömma, men inget kan läka mina sår. Jag försöker hela tiden att glömma, men din skugga förföljer…

Klicka här för att läsa hela »

Kom tebax...

Vattumannen

Du lämnade mig och försökte sudda bort alla spår efter dig, du lämnade mig som om inget fanns mellan dig och mig. Du lämnade mig åt ensamhetens höga vågor, med känslor som brännande lågor.…

Klicka här för att läsa hela »

Wasted...

Vattumannen

I never wanted to open my heart for any girl again I never want my heart to get broken again I don’t want to feel the blood cutting the veins beneath my skin I’ll force my heart to cut off the blood…

Klicka här för att läsa hela »

Svårt att vinna din kärlek....

Vattumannen

Det blir inte lätt att vinna din kärlek det är inte så att jag får den serverad på en tallrik för att vinna den måste jag börja rusta för strid önskar bara att det kommer och finnas tillräckligt…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren