Alice Liu

Alice Liu

Det kommer alltid att finnas plötsliga förändringar i livet. Att Se fram emot framtiden ger alltid mig styrka. Jag är en tjej från Kina, en positiv och glad tjej. När du bläddrar bland mina romaner kommer du att upptäcka att min inre värld är full av solsken och kärlek.

Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020
Författarens länk

Författarens noveller:

Tyst gåva

Alice Liu

Lucy ligger i sängen. Om hon försöker röra ögonfransarna uppstår ingen rörelse. Efter ett tag öppnar hon äntligen ögonen motvilligt. Men det bländande solljuset får henne att stänga ögonen…

Klicka här för att läsa hela »

Vänta på att blommorna blommar

Alice Liu

Det är en sommarfredag kväll. Bella slutar slutligen veckans arbete och skyndar sig att ta den sista bussen för att inte missa den. På stationen är det fullt med folk. När bussen är framme stiger…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren