anonym,17

Anonym,17

Tjenixen! Kul att du också hittat hit av en slump lol! Vi kanske har mer gemensamt än så. Älskar att skriva?? Och särskillt poesin?? Shit vilken soulmate!
Bästa om mig är min superkraft, lova att inte skratta, annars måste du sluta att läsa från o med nu - haha i´m for real!
Vad är min enda superkraft? Att kunna leta i hela huset efter mina glasögon, medan de sitter på näsan`
Det var en utmaning, fick dig åtminstone att le:)

Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2024
Författarens länk

Författarens noveller:

Från egocentrism till empati!

Anonym,17

Sluta! Rör mig inte! Jag är ingen misshandlad barbiedocka du kan rycka håret i längre! För min ännu mera uppkäftighet kände jag rädsla för vad som skulle komma härnäst. Jag vet att det for…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Kärleken brister - broken heart!

Anonym,17

Du var min flock, tillhörde min familj, vi behandlade dig som ett, och du sket i det som ett plätt. Det var lätt för för dig, du bara klicka med fingrarna och visa pekfingrarna, vänta bara när…

Klicka här för att läsa hela »

Resan till inre frid: att acceptera sår och omfamna tacksamt livets alla erbjudanden

Anonym,17

Dar av sorg ger en vika, Inte för ett icke sött fika. Mera värk och smärta, Vilket berörs av ett brustet hjärta. Hur jag definierar mitt sår, Är som ett tydligt spår. Spåret lika synlig som…

Klicka här för att läsa hela »

Odödlig vänskap!

Anonym,17

Det är du å jag mot världen Hand i hand Sida vid sida Det är vi som ska skriva våran historia , våran egen lilla promemoria. För fasiken vad du är bäst, i nordväst, i sydväst, whatever ingen…

Klicka här för att läsa hela »

Ständig förändring: en resa genom allt och allas utveckling

Anonym,17

Världen va kinda obetydlig i grunden, lika lik som en tvättstuga som inte duga, och bara dyster, som affärsjurister, with no hope, until we got our first female pope, the women's right, until people…

Klicka här för att läsa hela »

Deppen vänder!

Anonym,17

I dagar, nätter, timmar, minuter, sekunder, lever jag i min kropp, non stop. I livet, rör mig alltid framåt, lever upp till mitt hopp. Ljuset lyser längs den långa väg jag går vid. Tunga steg avancerar…

Klicka här för att läsa hela »

Striving forward!

Anonym,17

Kämpa kämpa hela vägen Lyft nu lite på fjädern Kämpa kämpa livet ut För det är ännu inte slut Kämpa kämpa för vida världen Ta nu hand om även träden Kämpa kämpa om det så för det lilla…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren