Christina Boman

Christina Boman

Jag heter Christina och är en positiv och påhittig norrlänning. Att skriva är för mig ett underbart sätt att kunna uttrycka mig på. Genom att med min fantasi varvat med personliga drömmar och upplevelser kunna dela med mig och få andra att uppleva och känna det jag känner har skrivandet blivit en stor del av livet. Det ger mig ett positivt driv inombords.
Jag jobbar som undersköterska till vardags. Resor, sång och musik och umgänge med familj och vänner betyder mycket för mig.

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Författarens noveller:

Sanningen bakom masken

Christina Boman

Det gick inte att missta sig. De flesta tyckte nog att allt verkade vara i sin ordning. Det glada och trevliga sättet talade sitt tydliga språk. Alla vännerna fanns där runt omkring. Sättet att klara…

Klicka här för att läsa hela »

MYSTISKA STEG

Christina Boman

Skoldagen var snart till ända och för eleverna i klass 9 B skulle strax sista lektionen avslutas. Den här dagen hade varit mer intressant än andra dagar. Det tyckte i alla fall både Ella och Ruth.…

Klicka här för att läsa hela »

MYSTISKA STEG

Christina Boman

Skoldagen var snart till ända och för eleverna i klass 9 B skulle strax sista lektionen avslutas. Den här dagen hade varit mer intressant än andra dagar. Det tyckte i alla fall både Ella och Ruth.…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren