Gunnar Fossmo

Gunnar Fossmo

Författare till böcker om nackskadan, så kallad "Whiplash" !
Boken med titeln " Min Whiplash-och Jag " med ISBN-nummer 978-91-984142-0-2 , samt andra skrivna böcker.
Boken blir även utgiven som TALBOK hos Legimus.se
Författarens mail adress: [email protected]

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2016
Författarens länk

Författarens noveller:

Dottern är bröstarvinge i dödsboet

Gunnar Fossmo

Här kommer en berättelse om hur en son lurar sin syster på arvet efter sin mor 2002. Änka efterlämnar en fastighet ca tre mil söder om Umeå. Hon var svensk medborgare, född i Norge och gift med…

Klicka här för att läsa hela »

Kom ropar Jesus....

Gunnar Fossmo

Vers 1. Kom ropar Jesus till Dig käre vän som bär på Din börda så stor. Han lyfter den av och Du upplever sen i glömskans hav den nu for. Vers 2. Kom ropar Jesus Du är nu förskräckt för vågor…

Klicka här för att läsa hela »

Nöd i världen

Gunnar Fossmo

Vers 1. I Världen råder hunger lidande nöd, och människor somnar in i en kvalfull död Skall vi nu giva dem av vårt överflöd och dela med oss av det goda bröd Vers 2. De behöver hjälp till både…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Pilgrim

Gunnar Fossmo

Vers 1. Pilgrim i lidandet öken blicka mot himmelen upp Där genom dimmor och töcken strålar sjärnan som bringar hopp ( kori ) - Där aldrig mer Du gråter där ingen sorg Dig når - Där Gud sin…

Klicka här för att läsa hela »

Tacksamhet

Gunnar Fossmo

Tack, min Gud, för vad som varit. Tack för allt, vad du beskär. Tack för tiderna, som farit. Tack förstund, som inne är. Tack för varma, ljusa vårar. Tack för mörk och kulen höst. Tack för…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren