shia

Shia

sjuk i ätstörning,

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2017

Författarens noveller:

Del 1 En resa och en jävla massa tankar, min del, min ätstörning, mitt liv.

Shia

Du som klickar in på denna novell, har nog med största sannolik en ätstörning själv eller vän eller så med en ätstörning. Det här, är en historia om en flicka som drömde stort, älskade mat,…

Klicka här för att läsa hela »

Del 2 min resa från början tills nu, bulimi/anorexi/ätstörning

Shia

För 1 år och 1 månad sedan skrev jag en text här på novell.nu min resa från början tills nu, bulimi/anorexi/ätstörning Jag fann den nu av en slump och läste igenom den och tänkte skriva en…

Klicka här för att läsa hela »

Min resa från början tills nu, bulimi/anorexi/ätstörning

Shia

När jag skriver detta gråter jag, jag undrar varför jag gjort som jag gjort, om det inte funnits bättre alternativ. Men jag tänker dela med mig av min historia, fram tills nu. Allt började i låg…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren