Therése Håkansson

Therése Håkansson

Jag är 27 år gammal och älskar att skriva, inte alltid jag ger mig själv tid till att göra det. Därför tänkte jag publicera mina skapelser här och se vad ni tycker. All kritik motas - vill gärna bli bättre.

Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2015

Författarens noveller:

Candi - förstöraren

Therése Håkansson

När var det egentligen som jag började märka av dig? Var det den där dagen när jag insåg att det inte är normalt att tappa så mycket hår? Jag kommer ihåg det så väl. Jag var på väg hem från…

Klicka här för att läsa hela »

Jack och Sarah

Therése Håkansson

Han stoppade tillbaka kniven i stöveln och tog biten av brödet som han hade delat i munnen och lämnade sedan byggnaden. Det var fortfarande ljust ute så han hade lite tid på sig att hitta en säker…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren