Tomas Palmér

Tomas Palmér

Man, 73 år gammal. Ex-bibliotekarie som skriver berättelser med arbetstiteln Drömmer om småländska höglandet. Relationerna, tiden och platserna. Ensamhet/samhörighet. Min dröm är att göra ett eget Sommar. Jag ska prata om betydelsen av solidaritet och bara spela bra musik.

Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2023

Författarens noveller:

Hela sanningen, bara sanningen

Tomas Palmér

Jag var inte förberedd. Men förmodligen kände jag mig smickrad. Fast jag hade kunnat säga nej, artigt säga nej tack när jag förstod vad det handlade om. Sett i ljuset av vad som sedan hände, det…

Klicka här för att läsa hela »

Drömzonen

Tomas Palmér

På Jysk är det lågt i tak och luften känns kompakt. Liksom hoptryckt, som om det är alldeles för mycket luft som ska få plats på för lite utrymme. Sängarna står längst in. Vägen dit kantas…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren