Vera

Vera

Mitt stora intresse är just det att skriva olika historier, eller ibland manus etc. Jag gillar speciellt att experimentera med spirituella och humanistiska teman. Livsskildringar och kan också ibland inspireras av att skriva om olika kvaliteer i karaktärerna jag skriver, Båda bra och dåliga karaktärsdrag som ibland formats av livsupplevelser.

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2016

Författarens noveller:

Illusionens Visuella Stat

Vera

’Illusionens visuella stat’ Vinden susade i trädets topp och dess grenar viftade vilt i mitten av luftens atmosfär. Snön täckte den kalla grunden under deras fötter. Naturen slumrade under dess…

Klicka här för att läsa hela »

Drottningen av Graces Paradis: Början

Vera

Drottning av Graces Paradis Början: Den där natten i Tyskland så tog en galning över min kropp. Jag var paralyserad i dess besittning av mig.Det var en storm som härjade över staden. En storm som…

Klicka här för att läsa hela »

Trilogins Slutskede: En komplett inblick i deras sociala relationer Kapitel 1,2

Vera

Story: Trilogin jag skrivit om tre kvinnors livsöden i bakgrunden av konstens värld som ger en större inblick i deras vänskap, I deras olika karaktärer fast acceptans i deras olika åsikter och karaktärer;…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren