Noveller - Sida 11

Att vara modig

Okänd

Jag kommer aldrig att vara modig. Aldrig stå så stadigt att jag kan ta emot det där ordet, eller i alla fall inte för det. För enligt dem måste man själv vilja, det spelar ingen roll att jag vågade…

Klicka här för att läsa hela »

Listan

Okänd

Känslan av att veta att du skulle ha blivit glad av något, att du skulle ha känt något. Den har ersatt den verkliga känslan. Istället gör jag en lista, en lista med de sakerna. Sakerna som får…

Klicka här för att läsa hela »

Det svarta höghuset

Okänd

Alla människor har den här staden inom sig. En stad som deras tankar bidrar till. En stad fylld med flera höghus, alla höghus med olika meningar. Alla höghus med olika färger och former. Vissa hus…

Klicka här för att läsa hela »

Fast under isen

Okänd

Fast under isen. En väg mellan mig och världen. En väg av glass, som inte brister. Hur hamnade jag här, fast under isen, varför. Jag behöver krossa det där glaset, den där isen. Jag behöver andas,…

Klicka här för att läsa hela »

Smutsiga händer

Okänd

Ibland när jag tvättar händerna är det som om de aldrig blir rena. Tvålen, det varma vattnet spolar inte bort smutset. Oavsett hur hårt jag gnuggar, hur mycket jag tar i, förblir de så smutsiga.…

Klicka här för att läsa hela »

Glasbron

Okänd

Det finns en bro av glas under mig. När jag går över bron, hör jag glaset spricka. Som ett ständigt knastrande ljud. De bekanta ljudet skaver på mina trumhinnor. Ett ljud som funnits med mig i mörkret,…

Klicka här för att läsa hela »

Den bästa färgen täcker allt, “även tomheten inom mig”.

Okänd

Framför mig, i spegeln, finns ingen tomhet som stirrar tillbaka. Det är ett stort leende. Leendet ler åt mig, även om jag inte gör det. För spegeln reflekterar inte mig, utan färgen. Frustrerat…

Klicka här för att läsa hela »

Fiona’s dilemma

Nilskjell

Varför måste restaurangen tömma alla sina gamla tomglas på morgonen? Ljudet av glas som kastas ner i sopkärlet ekar mellan husen. Gör det svårt att sova. Kopparslagaren i huvudet gör det inte…

Klicka här för att läsa hela »

Mormor

Lars

Jag låg nu helt naken . Benen på väggen. Särade . Har den perfekta saken för mitt unga stjärthål. Ett tungt metall bestick. Osthyvelns handtag. Sätter det mot anus...första gången. Pressar in…

Klicka här för att läsa hela »

De 20 demonerna

Jalapeno Nachos

Det var en gång en princessa som hette jalapeño han bodeni ett slott som hette kastell hon var vän med Melojsia och Caprichosa de brukade göra olika ritualer med Aquaphor. En gång så gick det fel…

Klicka här för att läsa hela »

Runka tillsammans

Perfekt

Min fd gillade att pulla min anal. Hon lärde mig att verkligen tycka om då det spänner rejält , då hon töjer mig. Första gången , pekfingret. Nu , gurka , batongen mm. Såå skönt. Ibland blir…

Klicka här för att läsa hela »

Så snuskig

Annelie

Jag sitter i min fåtölj. Gnuggar min tantfitta. Mary Jane Johnson är på skärmen . Hon pillar lite på klitoris . På knä , på golvet, med överkroppen liggandes i soffan, står Lars. Han älskar…

Klicka här för att läsa hela »

Anneli och Eskil - efter begravningen

Nilskjell

Kyrkklockorna börjar dåna. De som samlats i kyrkans bänkar lyssnar till ljudet. Det känns nästan som att luften vibrerar av klockornas ljud. Ute är det en mulen novemberdag. Snöregnet hänger i…

Klicka här för att läsa hela »

Hela sanningen, bara sanningen

Tomas Palmér

Jag var inte förberedd. Men förmodligen kände jag mig smickrad. Fast jag hade kunnat säga nej, artigt säga nej tack när jag förstod vad det handlade om. Sett i ljuset av vad som sedan hände, det…

Klicka här för att läsa hela »

Bisex

Bisex

....Annelie ylar då Johan tvingar in kuken i skithålet. Han knullar Annelie hårt . Hon försöker komma loss. Sprattlar och kvider.....Jag håller henne i ett fast grepp. Johan pumpar på . Till slut…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren