Noveller - Sida 12

En äldre man hälsar på

Nilskjell

Först en liten konversation jag hade med en ung kvinna (18 år). Konversationen var på en chattsida. Vi hade pratat tidigare och vet var vi har varandra. Efter denna inledande konversation börjar den…

Klicka här för att läsa hela »

Blöt i fittan

Annelie

Jag har alltid gillat kuk. Gör det fortfarande. Men sen jag fyllde 58 år så har jag blivit väldigt intresserad av unga pojkar. Jag har till och med varit tvungen att ona fittan efter en fotbollsmatch…

Klicka här för att läsa hela »

En äldre man blir hembjuden av den unga dottern

Nilskjell

Den här novellen börjar med en liten konversation jag hade med en ung kvinna, 19 år på en chattsida. Vi har pratat tidigare och vet var vi har varandra. (Du kan hoppa över den inledande dialogen…

Klicka här för att läsa hela »

En kväll hos Ann och Lars

Nilskjell

Som författare är det ofta som läsare hör av sig. Ibland med ris och ibland med ros. Detta gäller ganska generellt. Det är dock lite annorlunda om du är författare till erotiska noveller. Jag…

Klicka här för att läsa hela »

Nytt möte

LittleFairy

Freja och hennes bästa tjejkompis Alice gick in på krogen efter att ha köat i ungefär 20 minuter. Det var rätt så mycket folk ikväll, det skulle vara en live spelning. Det var mörkt och mycket…

Klicka här för att läsa hela »

Deg og meg

Nysgjerrig

Jeg har et aktivt liv om natten. Drømmer som oftest.... Å heldigvis husker jeg det meste av det jeg drømmer, det jeg nå skriver er første kapittel av min drømmedagbok. Ikke alle drømmer er med…

Klicka här för att läsa hela »

Får man ta hunden med sig in i himlen

Jan Jaldeland

En dag gick jag den vanliga vägen från byn där vi bor hemåt med Kasper. Det var en helt vanlig promenad eller våra 6.000 steg som professor Hansen hade sagt var optimalt för att hålla sig alert…

Klicka här för att läsa hela »

En äldre man hälsar på hemma hos dottern …

Nilskjell

Här en liten konversation jag hade med en ung kvinna på en dejtingsida. Kvinnan är 19 år. Vi har pratat tidigare och vet var vi har varandra. Efter den inledande konversationen, som kanske är lite…

Klicka här för att läsa hela »

Nysgjerrigheten gav meg svar på hvem jeg er.

Nysgjerrig

Den novellen du nå skal få lese er for meg om en meget personlig periode i mitt liv, ikke på grunn av skam men...på grunn av at jeg aldri har følt for å vise alt om meg selv til alle. Slik jeg har…

Klicka här för att läsa hela »

Se dig själv

Okänd

Jag är inte så mycket. Jag läser andras dikter och verk och ser inte mig själv i något av dem. För vem skulle kunna relatera till att sitta uppe på en bergstopp och dingla med fötterna. Jag ramla…

Klicka här för att läsa hela »

Per och Johan

Annelie

Åhhh Johan stönar högt då Pers läppar sluter sig runt hans knallröda ollon. Halva kuken är röd egentligen.. . Faktum är att sista halvtimmen har Per ägnat sig åt att runka Johans kuk. Först…

Klicka här för att läsa hela »

Vad gör vi

Sextanten

Han andas smärtsamt ansträngt. Blev det för mycket. Har jag nu obotligt sårat honom. Vem är jag. Har jag alldeles tappat känslan. Tankarna mal sönder allt i huvudet. Till råga på allt är jag…

Klicka här för att läsa hela »

BRUNNEN

BJÖRN ARNE TORSTENSSON

Jag befann mig längst ner i en brunn. Hur jag hade hamnat där hade jag ingen aning. Minns att jag var på ett pubdisco och flörtade med en snygg tjej i röd klänning. En annan kille verkade skitsur…

Klicka här för att läsa hela »

Väntar han på mig

Sextanten

Jag tittar på hans profil. Håret är bakåtkammat och sommarblekt. Pannan svagt välvd ner mot näsan, som är rak, inte mager, men slutar ändå i något som skulle kunna kallas spets. Däcken surrar…

Klicka här för att läsa hela »

Livet i Ciudad de México

Sigvard Läth

När jag duschar måste jag ha en plan eftersom varmvattnet försvinner ur röret som kommer ut från den kakelbelagda väggen efter 2 minuter. Duschspridare saknas givetvis. När jag tvättat kläderna…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren