Noveller - Sida 10

Den bästa färgen täcker allt, “även tomheten inom mig”.

Okänd

Framför mig, i spegeln, finns ingen tomhet som stirrar tillbaka. Det är ett stort leende. Leendet ler åt mig, även om jag inte gör det. För spegeln reflekterar inte mig, utan färgen. Frustrerat…

Klicka här för att läsa hela »

Fiona’s dilemma

Nilskjell

Varför måste restaurangen tömma alla sina gamla tomglas på morgonen? Ljudet av glas som kastas ner i sopkärlet ekar mellan husen. Gör det svårt att sova. Kopparslagaren i huvudet gör det inte…

Klicka här för att läsa hela »

Mormor

Lars

Jag låg nu helt naken . Benen på väggen. Särade . Har den perfekta saken för mitt unga stjärthål. Ett tungt metall bestick. Osthyvelns handtag. Sätter det mot anus...första gången. Pressar in…

Klicka här för att läsa hela »

De 20 demonerna

Jalapeno Nachos

Det var en gång en princessa som hette jalapeño han bodeni ett slott som hette kastell hon var vän med Melojsia och Caprichosa de brukade göra olika ritualer med Aquaphor. En gång så gick det fel…

Klicka här för att läsa hela »

Runka tillsammans

Perfekt

Min fd gillade att pulla min anal. Hon lärde mig att verkligen tycka om då det spänner rejält , då hon töjer mig. Första gången , pekfingret. Nu , gurka , batongen mm. Såå skönt. Ibland blir…

Klicka här för att läsa hela »

Så snuskig

Annelie

Jag sitter i min fåtölj. Gnuggar min tantfitta. Mary Jane Johnson är på skärmen . Hon pillar lite på klitoris . På knä , på golvet, med överkroppen liggandes i soffan, står Lars. Han älskar…

Klicka här för att läsa hela »

Anneli och Eskil - efter begravningen

Nilskjell

Kyrkklockorna börjar dåna. De som samlats i kyrkans bänkar lyssnar till ljudet. Det känns nästan som att luften vibrerar av klockornas ljud. Ute är det en mulen novemberdag. Snöregnet hänger i…

Klicka här för att läsa hela »

Hela sanningen, bara sanningen

Tomas Palmér

Jag var inte förberedd. Men förmodligen kände jag mig smickrad. Fast jag hade kunnat säga nej, artigt säga nej tack när jag förstod vad det handlade om. Sett i ljuset av vad som sedan hände, det…

Klicka här för att läsa hela »

Bisex

Bisex

....Annelie ylar då Johan tvingar in kuken i skithålet. Han knullar Annelie hårt . Hon försöker komma loss. Sprattlar och kvider.....Jag håller henne i ett fast grepp. Johan pumpar på . Till slut…

Klicka här för att läsa hela »

Drömzonen

Tomas Palmér

På Jysk är det lågt i tak och luften känns kompakt. Liksom hoptryckt, som om det är alldeles för mycket luft som ska få plats på för lite utrymme. Sängarna står längst in. Vägen dit kantas…

Klicka här för att läsa hela »

En önskan

Perp

Hoppas att du skriver om Lars , Johan och Johans mormor. Gärna rejält snuskig.. pojkarna äter varandras sperma te.x. mormor kissar och slickar skithål mm mm. Jagärså dålig påatt skriva. Du är…

Klicka här för att läsa hela »

Ett gränslöst öde

Therese Sjöqvist

Jag är inte som andra tonåringar och jag har aldrig varit som andra barn heller. Ansvar. Plikt. Medkänsla. Ja, det är en del av den ska jag vara. På pappret åtminstone. Medan andra barn uppmuntrades…

Klicka här för att läsa hela »

Vinterns mörker

Det var tyst. De första snöflingorna landade ljudlöst på marken en efter en, snart skulle marken täckas med ett mjukt täcke snö som skulle täcka varje spår av hösten. Trädens grenar skulle…

Klicka här för att läsa hela »

Ett utdrag ur ett pågående arbete. Feedback?

Nilskjell

Utdrag ur mannen Det här är ett litet utdrag ur en roman jag håller på med. Handlar om en man som i början på 1900-taket ger sig iväg ut i Europa. Råkar ut flr en massa. Han skriver en dagbok,…

Klicka här för att läsa hela »

En lycklig och kåt familj

Nilskjell

Fortsättning på Min dotters kompis. En liten återblick: Astas kompis Mina följde med oss ut till landet en vecka i somras. Jag är en inbiten naturalist, går alltid omkring naken när det är möjligt.…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren