Henny Magdalena

Henny Magdalena

Hallojj! Jag är 16 år och svensk. Jag vill vara författare när jag blir stor!

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2023

Författarens noveller:

RevolutioN

Henny Magdalena

Vad är det som får alla att tro att jag skulle lägga mitt liv i deras händer? De är det de själva säger sig kämpa emot! Hela jävla riksdagen är full av heroinister, högerextrema, pedofiler,…

Klicka här för att läsa hela »

Du vet vem han är.

Henny Magdalena

Trots sitt smutsiga förflutna sitter han nu överst vid makten. Han tog ett boende avsett för svårt sjuka och hemlösa ur händerna på behövande åt sig själv. Han mörkade handel med barn från…

Klicka här för att läsa hela »

Lita på dig själv.

Ebba Magdalena

Jag orkar inte mer. Varför ska jag lyssna på Åkesson, Kristersson och Busch när det enda de vill är att tjäna pengar? De bryr sig inte ett skit om oss! Vill du ha bevis? Om de brydde sig skulle…

Klicka här för att läsa hela »

Cordelias död

Ebba Magdalena

Mina fötter dansar över det blöta gräset under månens blåa sken. Min kropp är endast täckt av ett tunt vitt nattlinne och nattens kyla gör sig märkt. Jag dansar och dansar, tittar upp i den…

Klicka här för att läsa hela »

Jag hatar dig.

Börje Andersson

Ibland önskar jag att jag kunde gå tillbaka, vända om och gömma mig i mörkret igen. Trots det så var det under tiden i skuggan som jag hatade mig själv som mest. Det var så utmattande att gå…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren