Hemligt namn

Hemligt namn

Älskar att skriva helt enkelt ville skriva noveller. Är hemlig som ni kan se så ni får helt enkelt gissa kön ålder och så vidare. Vill bara skriva det som jag vill anonymt.

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Författarens noveller:

En text om det riktiga livet

Hemligt Namn

Hur ensamheten blev en bekväm dödsfälla. Ibland fruktar jag efter mitt liv, oroar mig över hur länge till jag kommer att leva då den biten av mig som vill leva är starkast men inte längre hur…

Klicka här för att läsa hela »

Sociala mål

Hemligt Namn

Vi satt på tåget, jag satt längst in på fönsterplatsen i tågets riktning där jag alltid sitter. Eva såg upp på mig hon var bara 13 år gammal och hade precis börjat sminka sig svarta ögon svarta…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Titel1

Hemligt Namn

Himlen lös i midnattsblå. Kylan sved i helix och om fingrarna. För denna natt hade en obehaglig känsla krupit in innanför skinnet. En dimma hade lagt sig över skyn och färgat den lila medan den…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren