Jenny Larsson

Jenny Larsson

Jag är en kvinna som har skrivit sedan 6 års ålder, något som är helt fundamentalt för min psykiska hälsa. Möjligheten att få skriva när helst jag känner att det finns för mycket känslor inombords är en förutsättning för att jag ska lyckas hålla mig vid liv ytterligare en dag. Jag finns på poeter.se med en del poesi som är skriven på svenska samt på writing.com under pseudonymen "Deadinside" med ett urval som är skrivet på engelska.

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2023

Författarens dikter:

See me no more

Jenny Larsson

I wish you would say you can't see me no more At least an indication of my existence once before My throat thickens from the smoke and the fire inside burning with flames consuming what's left of my pride…

Klicka här för att läsa hela »

Födelsedagsfunderingar

Jenny Larsson

Smärtan som kopplat sitt järngrepp kring mitt arma hjärta firar nya triumfer för var dag som genomlides. När har dess knivvassa bläckfisktentakler äntligen slutfört sitt idoga arbete med att strimla…

Klicka här för att läsa hela »

Blott ett hologram

Jenny Larsson

Snabbare och snabbare, djupare och djupare ned i mörkret och tomheten, finns inte längre någon chans till kontroll över min dans med Döden som kavaljer... Kan inte vända åter nu, har för länge…

Klicka här för att läsa hela »

Död mitt liv äro

Jenny Larsson

Tänk att det dröjde tills en dag som den här innan jag riktigt insåg hur värdelös jag är spelar ingen roll hur mycket jag mig än skär föga hjälpa att ärr finnas både här och där då min…

Klicka här för att läsa hela »

Osynliga tårar

Jenny Larsson

Gråter med osynliga tårar vet ni hur illa ni mig sårar? De rullar på insidan av mina kinder när ni bara ser mig som ett hinder När upphörde min mänsklighet är det någon av er som vet? Att bli…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren