Johanna davidsson

Johanna davidsson

En glad och sprallig tjej på 22 år som bearbetar mina tankar och känslor genom mina egna dikter. Har varit med om mycket i livet trots min relativt unga ålder. Jag skriver aldrig för att få sympati, utan endast för att få ur mig vad jag känner, helt utan filter.

Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2016

Författarens dikter:

EDS- en osynlig sjukdom

Johanna Davidsson

Ni ser det inte jämt, men jag är alltid sjuk. Det kan vara en nerv jag klämt, som gör att min kropp inte vill vara i bruk. Det kan vara en axel som gått ur led, men det kan också vara en fot, arm,…

Klicka här för att läsa hela »

Skulden , den osynliga

Johanna Davidsson

Att få en diagnos som förändrar livet är inte lätt, det är något som begränsar och försvårar mitt liv. Det är något jag får lära mig leva med på något sätt, även om det känns som att…

Klicka här för att läsa hela »

Änglabarn

Johanna Davidsson

Jag fick chansen att sätta ett liv till världen, jag hade chansen att få bli mamma. Jag kunde ha sett dig i ögonen och lyckönskat dig på färden, du kunde ha skrattat,skrikit,gråtit och ditt hår…

Klicka här för att läsa hela »

Till mamma

Johanna Davidsson

Från den dagen du skänkte mig livet, genom varje stund fram till idag. Det är så lätt att ta någon för givet, det vet vi nog både du och jag. Varje gång jag slagit i botten, har du funnits där…

Klicka här för att läsa hela »

En helt vanlig tjej

Johanna Davidsson

En helt vanlig tjej så sprudlande och glad, det är nog så många ser på mig när de inte läst mitt livs tidigare blad. Alla möter vi ju motgångar ibland, men vi möter dem i olika mängd. Jag hade…

Klicka här för att läsa hela »

Livet som en fotbollskupp

Johanna Davidsson

Jag har hört dig säga att livet är svårt, att man ska ta vara på livet innan det är för sent. Men hur vet man när det blir FÖR hårt? hur får man sitt trasiga samvete rent? Hur många gånger…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren