Peter Ökänd

Peter Ökänd

Det blev dåligt väder och dåliga kläder och ett jävla dåligt humör

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2018

Författarens noveller:

Som en tjuv om natten, 3:e och avslutande delen

Peter Ökänd

Återigen vaknade hon av gardinen som rörde sig och lämnade plats för en sval luftström som la sig som en kall hand över hennes rygg. Att lämna fönstret öppet över natten hade, efter omständigheterna,…

Klicka här för att läsa hela »

Som en tjuv om natten, del 2

Peter Ökänd

Det var sensommar men det tropiska vädret hängde envist kvar över landet, som ett hett kvalmigt täcke låg det över dem. Hon satt i rottingstolen på uteplatsen med en kall öl i ena handen och en…

Klicka här för att läsa hela »

Som en tjuv om natten, del 1

Peter Ökänd

Det var den hetaste sommaren i mannaminne. Varje dag stekte solen obönhörligt från en klarblå himmel, dag ut och dag in. På typiskt svenskt maner så var det enda som diskuterades på varje halvtom…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren