Tobias Karlsson

Tobias Karlsson

43 år, bosatt i Ungern - skrivandet är ett sätt att mer eller mindre lättvindigt göra något av den tid jag ägnar åt att fundera på livets nycker och vändningar.

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2018

Författarens noveller:

Talande tystnad

Tobias Karlsson

1. Det låg en bläckpenna och ett anteckningsblock prydligt bredvid varandra på bordet framför Per i hans kontorsrum. Han var ingen vän av ordning; man kunde rent av kalla honom slarvig, den typ av…

Klicka här för att läsa hela »

Slottet som rasade

Tobias Karlsson

Pappa. Han hade naturligtvis hört sin son. I efterhand skulle han fundera på om han verkligen hunnit tänka allt det där under den korta tidsrymd som måste ha förflutit mellan barnets uppmaning till…

Klicka här för att läsa hela »

Mannen som slutade säga förlåt

Tobias Karlsson

Kapitel 1 - Ett rent samvete är bästa huvudkudden. De sanna hjältarna denna dag skulle just kliva på spårvagnen när den yngre av de två bestämde sig för att ta saken i egna händer. De underverk,…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren