VågaViljaFlyga

VågaViljaFlyga

Romantiserande, hjärtekrossad och livrädd

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2016
Författarens länk

Författarens noveller:

Kan vi snälla stanna tiden

VågaViljaFlyga

Kan vi snälla stanna tiden. Här och nu. Med henne. På denna busshållsplatsen. Påväg hem till någon snubbe som har en kompis. Jag kommer ligga med honom, för det betyder att jag får spendera ytterligare…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Livrädd

VågaViljaFlyga

Jag är livrädd. Inte på det där härliga sättet som kittlar i magen innan man ger sig ner får en brant backe med skidor på fötterna. Inte den där lite smått berusande känslan av att smsa med…

Klicka här för att läsa hela »

Andetagen

VågaViljaFlyga

När tog vi vårt sista andetag tillsammans. Tog jag vara på det ögonblicket då. Jag vet att jag hade chansen att ta ett till, men vi andades i otakt och mitt efternamn passade inte med ditt förnamn.

Klicka här för att läsa hela »

Kärlek det är fegt

VågaViljaFlyga

Kärlek det är fegt, att älska nån är dömt tillsammans är en lögn och för alltid är två ord små hjärtan på ett papper, ett namn i kolsvart tusch tårar faller ner och namnet rinner ut kvar…

Klicka här för att läsa hela »

Misär, misär, misär

VågaViljaFlyga

Är jag elak och dryg eller bara lite blyg Har jag råd att slösa mina ord på dig Är du tillräckligt full för att se mig Vad menar du med social Bara skadad, sjuk, mental Jag stänger mig som en…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren