Skywalker

Skywalker

När vinden viner så att det svider det är då vi endast är individer.

Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2016
Författarens länk

Författarens noveller:

Skilda vägar, försök att förstå mig Evis.

Strix

Jag har försökt att förklara för dig i detalj varför jag reagerar på vissa saker så starkt men uppenbarligen så förstår du mig inte, du säger och du tror att du förstår mig men du gör inte…

Klicka här för att läsa hela »

Utförsäkrad, Del1

Ghost

I Mars månad år 2018 blev jag utförsäkrad från Jobb och utvecklingsgarantin och stod helt plötsligt helt utan inkomst! Efter flera år av ströjobb med stundtals arbete och arbetslöshet så hamnade…

Klicka här för att läsa hela »

Mörkret I Min Familj (Biografi) Del 1,5

Strix

På fritiden lekte jag med kompisar och jag var över lag ganska populär, jag var en glad liten grabb som alltid ville få andra att skratta men den glädjen skulle snart försvinna efter en stark händelse…

Klicka här för att läsa hela »

Mörkret I Min Familj (Biografi) Del 1

Strix

Jag föddes en kall vinterdag den 11:e November 1980 i Örebro, jag vägde 4500g på grund av att jag inte ville komma ut i tid, jag blev nästan en månad försenad i min födsel men jag kom ut hel och…

Klicka här för att läsa hela »

Alltid grönare på andra sidan.

Strix

Människans psyke är en intressant mekanism, vi har en tendens att alltid sträva efter det vi ännu inte upplevt och vi tror således att det skulle göra oss gladare, rikare eller bara få ett bättre…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Beteende utan leende.

Strix

Människan är en dömande varelse som i flock anpassar sig efter gruppens normer för att bli accepterad, detta medför konsekvenser. Hon sa, han sa om henne och honom och det tror jag på efter som…

Klicka här för att läsa hela »

När himlen är grå, vill vi att den ska bli blå.

Strix

Vissa dagar undrar jag vad som ska ske, allt verkar vara på sne, jag sitter och dricker te. Jag går ofta till gymmet, jag tränar hårt, det är inte svårt, men motivation går åt. Människor glor,…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren