okänd

Okänd

Amatörförfattare

Publicerade verk: 9
Medlem sedan: 2020

Författarens noveller:

Nattdjur kapitel sex

Okänd Igen

Nattdjur kapitel sex Efter att ha nobbat Satan funderade Carro på att starta en egen kyrka eller kanske ett politiskt parti. ”Nattdjursliberalerna – både hjärta och hunger”. Nä, ingen skulle…

Klicka här för att läsa hela »

Nattdjur kapitel fem

Okänd Igen

Nattdjur kapitel fem Satan hade kommit på besök till Carro, hon kände först inte igen honom, men så blev hans blick väldigt intensiv. Han tyckte att hon skulle hänga med honom till helvetet en…

Klicka här för att läsa hela »

Nattdjur kapitel fyra

Okänd Igen

Nattdjur kapitel fyra När hon kom hem såg hon ett kuvert som hon snabbt slet upp. Det var en inbjudan från mannen som ”gjort” henne. Han och ett gäng hade hyrt ett slott i Frankrike nästa helg…

Klicka här för att läsa hela »

Nattdjur kapitel tre

Okänd Igen

Nattdjur kapitel tre Carro funderade över framtiden, hon skulle som vampyr kunna finnas hur länge som helst. Tänk om människan börjar kolonisera andra planeter. Nasa har ju enligt DN hittat en planet…

Klicka här för att läsa hela »

Nattdjur kapitel två

Okänd Igen

Nattdjur kapitel 2 Innan Carro blev vampyr var hon en vanlig singeltjej, undersköterska, ganska cool, blek, jättesmal, rökte. Så gick hon på en bekants bekants halloweenfest och träffade en häftig…

Klicka här för att läsa hela »

Mardröm i coronatider

Okänd Igen

Jag är på en båt som jag ångrade att jag klev på och med mig var en bästa kompis som dött i verkligheten. Min mobil fungerade inte när jag skulle ringa min förälder och säga att jag var på…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Påskpyssel

Okänd Igen

Påskpyssel Kanske vill man i Brüssel att vi ska som påskpyssel bygga vår egen respirator av en slang, dragspel och en dator Måla påskkort till släkt och vänner Inte hälsa på dem man känner…

Klicka här för att läsa hela »

Människans anpassningsförmåga

Okänd Igen

Människans anpassningsförmåga Corona: Färre flygresor, bilresor – mindre utsläpp, färre naturkatastrofer! Inte besöka farmor – bättre kontaktvanor per telefon, dator Inte gå och handla så…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren