Roliga dikter - Sida 7
Kaos i badrummet
Rasmus
Det var två tvålar i ett tvåligt bad rum. i badrummet har det hänt saker som tvålarna inte vill berätta. sedan så exploderade tvålarna för att en tvål prata.
Klicka här för att läsa hela »Greta
Loke
Juldikt (melodi - Tomten av Viktor Rydberg) Kolkraftanläggningens rök är mörk, isbjörnar simmar och simmar. Fyrtio klappar skall barnen få varpå att farmor svimmar. Farsorna tankar sin SUV med…
Klicka här för att läsa hela »Tidningen
Michael Norgren
Världen är så stor, så stor I den mången männska bor Uti den sker och katastrofer Som kan fylla många strofer. På förstasidan syns rubriker Som får dig tro att ögat sviker Löfven har trampat…
Klicka här för att läsa hela »Nattskjortan
Fredrik Trulsson
Å nej, ack skam och vidrighet, idag var den vid frukost på. En dikt att hålla från barnen, tänk ovanstående plagg där och då. De som ansträngde sig kan ha sett en naken fotknöl, Jag gissar det…
Klicka här för att läsa hela »Viva vegetarianer
Fredrik Trulsson
Mord på häst, ko eller kanin, vilket får dig att känna dig mest fin? Slaktar glatt både kyckling, oxe och får, men om du hade levt med dem, du kanske fällt en tår. Du skall icke döda, det gäller…
Klicka här för att läsa hela »Oanständig
Fredrik Trulsson
Säg vad gör en människa anständig, någon yppade just denna hemlighet, lilla jag tyckte detta var en fråga besvärlig, många svar, men definition, där går jag bet. Det kanske borde vara någon…
Klicka här för att läsa hela »Predik
Farhiya
Go and do sleep and awake take and plan plan against a friend of Allah no no no you do not will except that Allah wills sitt down on the chair or better yet lay down disgraced
Klicka här för att läsa hela »In my coffee
Farhiya
Blueberries and trolls are late in the game Protections comes only from Allah and none of you can except that Allah wills. I am having smashed blueberries in my coffee see how that taste, blueberries…
Klicka här för att läsa hela »För 17
Farhiya
När din mamma är din syster och incest är praktiserad ja då kan ingen spik sitta rätt och inga koppar har man kvar i sitt skåp som hindrar annars från att börja uppvakta alla hästar i stallet.
Klicka här för att läsa hela »Annie the Lobster
Farhiya
Annie are you ok, are you ok Annie?! There was a noise from the Fisher when he threw in the net! Annie are you ok?! Are you ok Annie?! You fought and struggled but in the end you was overpowered! Annie…
Klicka här för att läsa hela »Min pizza sång
Nancy K.
Jag ska hitta och jag ska snitta en härlig Margaritha. Jag ska leta och jag ska spana efter en fräsch Havana. Bjuda min tjej ( kille) på en sen ” frulle” med en maffig kebbabrulle. Utan eller med…
Klicka här för att läsa hela »Do you want a banana
Tally Hall
Https://www.youtube.com/watch?v=yModCU1OVHY
Klicka här för att läsa hela »Dreglande xazaaaaal
Enstörd
Min bajs i blöjor lögner är braaaaaaaaa Ingen är som mig Jag är den utvalde Rambo tränar rocky steget aldrig sker Mina lögnar passar inte in Psykologisk skräck feeeeer Hehe dödade dödat döda…
Klicka här för att läsa hela »Den hatade läraren
Anton Hiller
Jag hatar dig din jävla slampa. Du är värre än en kall toasits och en trasig lampa. Du är dummare än en hamster jag hoppas du får canser. Jag vill skjuta dig med en ak45a och använda din mun som…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen