Spänning noveller

Letar du efter en spänning novell? Vill du publicera en spänning novell? Då har du kommit till det perfekta stället på nätet. Här nedan hittar du alla noveller av kategorin spänning.

Dom senaste spänning novellerna:

RevolutioN

Henny Magdalena

Vad är det som får alla att tro att jag skulle lägga mitt liv i deras händer? De är det de själva säger sig kämpa emot! Hela jävla riksdagen är full av heroinister, högerextrema, pedofiler,…

Klicka här för att läsa hela »

Spindel mannens Skada

Joel

Tänk om peter parker hade gått till en doktor efter att han ha blivit biten av spindeln så får han en diagnos att han är cp skadad så står det så här i doktor diagnospappret. En man i 25 års…

Klicka här för att läsa hela »

De 20 demonerna

Jalapeno Nachos

Det var en gång en princessa som hette jalapeño han bodeni ett slott som hette kastell hon var vän med Melojsia och Caprichosa de brukade göra olika ritualer med Aquaphor. En gång så gick det fel…

Klicka här för att läsa hela »

Konst - Kapitel 11: konst och konstigt, avslutningen

Nilskjell

Ska jag acceptera det pris jag fått? Det är ju utpressning. Ska jag böja mig för utpressarna? Men det är ju mina barn det gäller. Och alltihop är ju bara världsliga ägodelar, dessutom något…

Klicka här för att läsa hela »

MONSTERGÄDDAN

BJÖRN ARNE TORSTENSSON

Batboy Fishline kampade vid den lilla tjärnen på Kroppefjäll i Dalsland. Fishline hade i hemlighet fått höra att världens största gädda fanns i tjärnen. Enligt folk på bygden vägde den uppskattningsvis…

Klicka här för att läsa hela »

Konst - Kapitel 9: konsten att gömma

Nilskjell

Klockan är sju, jag vaknar. Elsa och Oskar sover fortfarande. Elsa har sin hand runt Oskars penis, som är hård. Oskar har sitt sovande huvud vilande vid Elsas bröst. De två ser så fina ut. De behöver…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta spänning novellerna:

Grabbarna i källaren

Daniel Nordström

Fredrik Johansson lyfte sina händer från tangentbordet, andades ut och lutade sig tillbaka i den klibbiga skrivbordsstolen. Han hade lyckats producera tvåtusen ord under sitt skrivpass. Mycket imponerande,…

Klicka här för att läsa hela »

Konst - Kapitel 1

Nilskjell

Första kapitlet i en novellserie (kanske en roman?). En svensk man som hamnar i en drömvärld i New York. Romantik, spänning, erotik - lite av allt. Om du inte gillar erotiska inslag, så är det kanske…

Klicka här för att läsa hela »

Superloppet genom Jimmy

Johnny Viklund

I mitt garage stod anledningen till att mina pengar aldrig räckte till, trots att jag i ganska ung ålder startat en bilfirma i Sundsvall som sålde begagnade bilar och gick mycket bra. Två anställda…

Klicka här för att läsa hela »

Minnen som skadar

Ökänd

Okontrollerat släpas mina fötter framåt, mot ett mål. Jag lyfter blicken och får syn på det bekanta huset, mitt hem. Min familj väntar nog på andra sidan dörren, redo att välkomna mig. Även…

Klicka här för att läsa hela »

Vagnarna

Fru Andersson

I det lilla gula uthuset på Strandvägen i Hjo hängde en trasig tenntermometer på väggen ovanför snickarbänken. Kalle, en nöjd kund, tyckte, att eftersom den var så gammal, passade den bra i Lucas…

Klicka här för att läsa hela »

Julen då ladugårdstomten inte fick sin gröt.

D.S.Sällström

Varmt ska det vara och tjockt. Nästan så att skeden står rakt upp i tallriken. Gjord av det finaste grynen du kan finna på Öland. Bara det bästa är gott nog. Han klev rakt in från snöstormen…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Annons:

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren