Natasha Korsbäck

Natasha Korsbäck

Glad, ung och energifull tjej. Har alltid haft ett stort intresse för att skriva.

Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2021

Författarens noveller:

Flodhästen i vardagsrummet

Natasha Korsbäck

Jag antar det kallas olika i alla hem. Jag läste en gång en bok som heter ”Flodhästen i vardagsrummet”, där talade man inte om sjukdomen eller problemet, beroende på vad du vill kalla det. I…

Klicka här för att läsa hela »

Desperat

Natasha Korsbäck

Fredagskvällen som inte blev som förväntat. Dagen hade gått ut på ångest och ensam hemma filmer på rad. Förfesten var kort men passande, skratten blev till tårar och burkarna försvann en efter…

Klicka här för att läsa hela »

Korridoren med gula väggar och nymålat golv

Natasha Korsbäck

Golvet var nymålat. Det kändes på lukten. Det var den 16 maj 1987. Klockan hade precis slagit tre och det var min tur att tala med klassföreståndaren. En dropp föll från pannan ner på det nymålade…

Klicka här för att läsa hela »

Gungorna

Natasha Korsbäck

Idag, ute på gården. Barnen dem bråkade, badade i vattnet, lagade mat, byggde slott och ungdomarna på andra sidan gården gungade, dansade på isen och hade möjligtvis ångest över att börja i…

Klicka här för att läsa hela »

Kärlek

Natasha Korsbäck

Jag saknar honom så jag gråter. Saknar hans varma kramar o hans ödmjukhet emot mig. Saknar hans kyssar i pannan och hur han skrattade när jag var sjuk. Hur han tog mig i handen när vi gick mitt ibland…

Klicka här för att läsa hela »

Älska mig

Natasha Korsbäck

Valkarna på magen. Prickarna på ryggen. Mörka cirklarna under ögonen. Tjocka låren. De breda höfterna. Hur ska någon kunna älska allt detta om jag inte älskar mig själv. Någon som gör mig…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren