Sorgliga dikter - Sida 46

Press delete

Heather Wade

En emotionell katastrof titta, hon står i lågor "jag mår bra" för hjärnan är så jävla lättlurad glitter i ögonen rosiga kinder varm blick, jag borde få en Oscar för rollen jag spelar "det…

Klicka här för att läsa hela »

För sent

Gun Kihl

För sent Jag undrar varför jag inte ringde sköt upp det en dag i taget tänkte jag gör det i morgon men när morgondagen kom var det för sent. Du var som en syster en syster jag aldrig haft vi pratade…

Klicka här för att läsa hela »

Stämplad

Erika "Jenn" Gidlund

Jag såg dig där på gatan då visste jag inte att du redan var borta förlorad till de subtila drömmarnas verklighet på kemiskt maner vi levde alla i en lögn en verklighet som inte var sann när…

Klicka här för att läsa hela »

Tre Ord

Deborah Englund

"Desillusionerad. Degenererad. Deporterad."

Klicka här för att läsa hela »

Natten och Vargen

Freak

Yla mot månen. Yla mot himmlen. Yla mot stjärnan. Och yla med natten. Ensam varg uti natten Och ensam natt med vargen. Alltid ensam men alltid där. Natten och Vargen lika ensamma, men alltid där.…

Klicka här för att läsa hela »
0){ $pag = true; }else{ $pag = false; } }else{ $pag = true; } if($pag){ ?>

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Ann Larsson

Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.

Ann Larsson

På andra plats denna veckan: Petra Christiansen