Noveller - Sida 6

Agneta

Pervers

Agneta sitter i soffan med benen uppdragna så fittan och skithålet blottas . Hela vardagsrummet luktar fitta Agnetas smutsiga fitta. Jag älskar lukten. Det smackar så underbart då jag särar på…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 10 - Dagen efter, badrumsmys

J_heartbreaker

Tionde delen (läs gärna de tidigare delarna först). Dessie tog tag om min kuk med bägge händerna. Hon började sakta att runka av mig. Sanna stod tyst och tittade på, med sin blick mot min stenhårda…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter

J_heartbreaker

Lade upp denna för några dagar sedan, men av någon anledning finns den inte med på min profil och mitt namn/alias står inte med (vet inte varför det blev så). Nionde delen (läs gärna de åtta…

Klicka här för att läsa hela »

Hans önskan

Annelie

Jag är en mogen snygg kvinna. 60 år. Sambon 55 år .Jag ska berätta vad min sambo önskar att få uppleva. Det är så snuskigt, så jag blir kåt . Han önskar träffa ett moget par. 65 - 82 år.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter

Nionde delen (läs gärna de åtta tidigare delarna först). Jag var den första som vaknade upp dagen efter. Jag låg helt naken på rygg på ena sidan av en stor dubbelsäng. Alldeles ovanpå mig låg…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 8 – Leksaker och hårda tag

J_heartbreaker

Åttonde delen (läs gärna de tidigare delarna före denna) Utan att sakta ner takten i knullandet tittade jag återigen till vänster bredvid oss i sängen. Kattis och Sofie låg nu i en bensax. Kattis…

Klicka här för att läsa hela »

Konferens i Paris, del 2.

Nilskjell

Om du inte läst del ett, gör det. Troligen går det att läsa denna separat, men blir nog mer förklarat om du läst del 1. Fortsättning Konferens i Paris Konferensen hade börjat bra. Dektagarna är…

Klicka här för att läsa hela »

Från egocentrism till empati!

Anonym,17

Sluta! Rör mig inte! Jag är ingen misshandlad barbiedocka du kan rycka håret i längre! För min ännu mera uppkäftighet kände jag rädsla för vad som skulle komma härnäst. Jag vet att det for…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 7 – Trång tonåring

J_heartbreaker

Sjunde delen (läs gärna de sex tidigare delarna före denna) Dessie tryckte försiktigt ner Sanna så att hon blev liggande på rygg med huvudet på en av kuddarna. Hon särade sedan hennes ben och…

Klicka här för att läsa hela »

Från egocentrism till empati!

Anonym, 17.

Sluta! Rör mig inte! Jag är ingen misshandlad barbiedocka du kan rycka håret i längre! För min ännu mera uppkäftighet kände jag rädsla för vad som skulle komma härnäst. Jag vet att det for…

Klicka här för att läsa hela »

Erik får extra av allt

Nilskjell

Den här publicerades redan för några dagar sedan men innehöll så många språkliga grodor att den behöver uppdateras. Texten var en del av en bok jag håller på med men innehöll för mycket sex.…

Klicka här för att läsa hela »

Nattklubben 2

Johan Wettergren

Hösten gjorde allt för att Göteborgarna skulle förstå att hon menade allvar. Regn som träffade Göteborgarnas huvud som iskalla pilar for omkring i alla riktningar och gjorde alla försök att skydda…

Klicka här för att läsa hela »

Lesbisk erfarenhet

Johanna

Jag är Johanna. En ung tjej som inte kan få nog. Sexuellt. Jag tänker på sex dagligen. Om jag ska vara ärlig ,tänker jag på sex flera gånger om dagen. Jag skäms lite över mina fantasier men…

Klicka här för att läsa hela »

Tillbaka klockan sju

William T. Orsson

Färgen var visserligen mörkröd men den saknade den där dragningen åt violett som den borde haft. Det var ändå för sent att göra något åt det nu. Det viktigaste var att få täckt över de där…

Klicka här för att läsa hela »

Nattklubben 2

Johan Wettergren

Hösten gjorde allt för att Göteborgarna skulle förstå att hon menade allvar. Regn som träffade Göteborgarnas huvud som iskalla pilar for omkring i alla riktningar och gjorde alla försök att skydda…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren