Artiklar - Sida 4

Intressanta casinohistorier

Jaroslaw Szymczak

I och med att fler och fler svenska casinon lägger ner blir historier från landcasinon färre…

Klicka här för att läsa hela »

Exempel på spännande industrier att skriva för

Jaroslaw Szymczak

Att skriva noveller och andra texter är för flera av oss lika spännande som att läsa en riktigt bra bok. I skolan får vi öva på att skriva olika typer av skrifter…

Klicka här för att läsa hela »

5 inspirerande böcker för spelintresserade

Jaroslaw Szymczak

Gränsen mellan böcker och teknik har suddats ut under 2000-talet. Digitaliseringen, med bland annat ljudböcker i mobilen och e-böcker på surfplattan, har gjort att läsningen…

Klicka här för att läsa hela »

Skrivfärdigheter för casinobranschen online

Jaroslaw Szymczak

Onlinecasinon är en populär plats för spelare världen över. Många av dessa spelare kommer från Europa och Asien, vilket innebär att det finns en hel del skriftligt…

Klicka här för att läsa hela »

Dikt inspiration 2022

Jaroslaw Szymczak

Vid det här tillfället ska vi prata om dagens ämne, det vill säga diktinspiration. Vad är det och hur du kan bli inspirerad att skriva en bra dikt. Diktinspiration är…

Klicka här för att läsa hela »

Hur blir man en populär författare?

Jaroslaw Szymczak

Många nya författare ställer sig den frågan riktigt ofta. Vad måste jag göra för att bli populär som författare? Det finns ingett konkret svar utan mer tips på vad som kan hjälpa. Det första…

Klicka här för att läsa hela »

Varför det blir allt mer populärt att spela via mobilen

Jaroslaw Szymczak

Få andra teknologiska uppfinningar har haft en lika stor påverkan på våra vardagliga liv som den moderna mobiltelefonen. Numera använder vi våra smarttelefoner till…

Klicka här för att läsa hela »

När böcker inspirerar andra populärkulturella verk

Jaroslaw Szymczak

Varje år går utmärkelsen Årets Bok av stapeln under ledning av Bonniers Bokklubb. Syftet när…

Klicka här för att läsa hela »

Så skapar du en skrivrutin: Tips för att komma igång med din novell

Jaroslaw Szymczak

Att skriva en novell eller till och med en bok är sällan en enkel process, och liknar ofta mer en berg- och dalbana. Många har som mål att publicera sitt verk, oavsett om det…

Klicka här för att läsa hela »

Tips på hur du kan bemästra din skrivkramp

Jaroslaw Szymczak

Skrivkramp kan alla drabbas av, oavsett hur många timmars skrivande man ägnar sig åt dagligen. Skrivkrampen kan även komma i olika perioder och dryga sig kvar olika länge.…

Klicka här för att läsa hela »

Spelets historia genom tiderna

Jaroslaw Szymczak

Casinospel har en historia som sträcker sig flera tusentals år tillbaka i tiden. Spel om pengar är något som många sysslar med och idag är det inte bara möjligt…

Klicka här för att läsa hela »

Casino och 3 andra spännande miljöer att skriva om

Jaroslaw Szymczak

Miljöbeskrivningar lägger grunden för att läsaren i tanken ska kunna resa till en annan plats. En duktig författare kan genom gestaltning måla upp en värld där…

Klicka här för att läsa hela »

Bokmässan i Tyskland

Jaroslaw Szymczak

De flesta som kommer från Sverige och anländer via flyg till Frankfurt, brukar vara de som ska byta flyg och resa längre. Dock kommer ett par dagar i Frankfurt kunna göra dig till…

Klicka här för att läsa hela »

Två av de största romanerna om livet som spelberoende

Jaroslaw Szymczak

1. När allt är förlorat: en bok om spelberoende från 2016 När allt är förlorat är en verklig historia om två familjer som slits…

Klicka här för att läsa hela »

De mest populära böckerna om spel

Jaroslaw Szymczak

Böcker är en källa till kunskap. Även i denna tid av snabb teknisk utveckling är det boken som förblir ett värdefullt medium. Spelentusiaster kommer att finna det…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren