Drama noveller
Letar du efter en drama novell? Vill du publicera en drama novell? Då har du kommit till det perfekta stället på nätet. Här nedan hittar du alla noveller av kategorin drama.
Dom senaste drama novellerna:
Joel muckar
Freddadd
Kyrkans träbänkar, som sju blänkande rader, var sida om mittskeppets gång upp mot altaret, mot kistan, fylldes snabbt upp med de sörjande. De som satt på bänkraden längst fram, alla svartklädda…
Klicka här för att läsa hela »Tjocka alvin
Skibidi Potrn
Den dag när tjocka alvin skulla köpa donkenn som han gör varje dag men just dena dag sa dom nej fö han åt up all mat så han gick din pizzerian och köpte 8 kebabrular och 10 åizza
Klicka här för att läsa hela »Mini joel
Alvin
En gång blev joel mini och han gick i 9an då börjaa han gymnasiet
Klicka här för att läsa hela »"Torka upp efter dig!"
John CP
Andreas känner sig helt utmattad. Går på de sista ångorna. Turnén hade varit lång, kanske för lång, egentligen. Nästan 100 spelningar på ett knappt halvår. Att sitta i en turnébuss med resten…
Klicka här för att läsa hela »När mörkret faller och sanningen är en råttfälla.
C.S Berglöv
Det skulle bli svårt, det visste Algot och även om han innan hade förberett sig på det, kanske inte riktigt helhjärtat. Den enda tanken som hade existerat var att komma tillbaka, rehab träna och…
Klicka här för att läsa hela »Löpa med.
C.S Berglöv
För ett ögonblick, när jag blundade, så trodde jag att det aldrig hade skett. När jag öppnade mina ögon igen, så kom verklighetens i kapp mig. Där låg statens fiender nedskjutna, fastän ingen…
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta drama novellerna:
Julians hemlighet
Tonica
Sammanfattning: Angst. Simon får reda på att hans bror, Julian, som han trodde var bög, har varit ihop med Simons flickvän tidigare. Dessutom får han veta att hans bror har allvarliga problem. Simon…
Klicka här för att läsa hela »Livet efter
Nicholas Mackin
I över tjugo år hade han levt ett liv i förnekelse. Egentligen ett väldigt ensamt och egoistiskt liv. Det var inte så att han hade saknat vänner, för vänner hade han alltid haft, men nuförtiden…
Klicka här för att läsa hela »Frank
Heikki Pohjolainen
Frank En novell av Heikki Pohjolainen Frank hade under flera år funderat på att åka till Kuba. Castro var sjuklig. Det ryktades om att han var döende, mannen som överlevt ett antal mordförsök genom…
Klicka här för att läsa hela »Hanna!
Juniior Evelina Pedersen
"Hej kexet. Står du här o smular?" Robin gick förbi med det där otroligt sexiga leendet på sina läppar. Jag stod tillsammans med Jane och Sandra i kassan för att köpa fredagsmys. Vi alla tittade…
Klicka här för att läsa hela »I skuggan av Ådalen
Gun Kihl
”Ska du med på dansen på lördag?” ”Nä”, säger Axel dröjande, ”nä, jag vet inte?” ”Äh, va nu inte en sån tråkmåns”, säger Gunnar till Axel när de slutat sitt arbete på måndagskvällen.…
Klicka här för att läsa hela »Svens perfekta cirklar.
C.S Berglöv
Det fanns inget som tydde på att det verkligen hade hänt. Sven vände sig om och gjorde det ett flertal gånger, innan han kunde slappna av. Varför det hade hänt var egentligen en gåta för honom.…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen