Noveller - Sida 2

Det här stannar mellan oss, eller hur?

Primus Ridderstolpe

Verkligheten är svår att smälta, den skaver och passar inte in i mitt liv, men existerar ändå som en förödande parasit. Den tär på mig och driver mig till vansinne, den äter upp mig inifrån.…

Klicka här för att läsa hela »

Mötet med pappa

Kevin Johansson

Jag brukar känna att min pappa är närvarande när jag känner lukten av cigarettrök. Det må vara ett konstigt påstående, men så är faktiskt fallet. Jag påminns om sommaren, alla grillningar,…

Klicka här för att läsa hela »

Utan henne finns jag inte

Moalundkvist

Jag väckte henne på natten, flera gånger om. Synen av henne när hon hastigt satte sig upp i sängen kallsvetandes med hjärtat i halsgropen fick mig att må så bra, så bra att jag fick henne att…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 21 - Analt & nya förälskelser

J_heartbreaker

Del 21 (läs gärna tidigare delar först) När Annie upptäckte att Sanna tagit av sig strapondildon slutade hon slicka mitt rövhål. Hon log med hela ansiktet mot mig medan som hon själv tog på sig…

Klicka här för att läsa hela »

Då var det dags igen....

Pervers

Min översexuella och fantasifulla personlighet får aldrig nog. Jag ska titta på då ett par ska knulla. Ser fram emot att se hur kuken åker in och ut i fittan. Höra hur det smaskar. Och förhoppningsvis…

Klicka här för att läsa hela »

Mörkrets trädgård

Avalon S

Sophie var en kvinna som drogs till det mörka och det otäcka, hennes passion för äventyr drev henne mot det oväntade och skrämmande. Varje natt började hon med att bada i det svarta havets djup,…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 20 - Midsommarsöndag wet wet wet

J_heartbreaker

Del 20 (läs gärna tidigare delar först) På söndagsmorgonen efter midsommardagen vaknade jag av att min fru Dessie kysste mig. När jag öppnade ögonen och tittade upp möttes jag även av Sannas…

Klicka här för att läsa hela »

Ensam på Mars

Avalon S

I en liten rymdbas på Mars satt astronauten Alex ensam vid sina kontroller, kämpande med varje andetag. Det hade gått två veckor sedan han anlände till den röda planeten, helt ensam, och nu visade…

Klicka här för att läsa hela »

Flytten

Avalon S

Med en tyngd i bröstet och en klump i halsen ser jag mig omkring i det som en gång var vårt gemensamma hem, nu fyllt av kartonger och tomma ytor. Jag vänder mig till Emma, ögonen fyllda av ånger…

Klicka här för att läsa hela »

Anal onani

Anne

Har köpt en ny dildo. Lite grövre. Ser ut som en riktig . Ett rejält kukskaft, lite ådrigt, förhuden nerdragen, stort rött ollon med underbar ollonkant. Pungen lika fin. Med sugkopp. Invigningen…

Klicka här för att läsa hela »

Myntets andra sida

1. Cross hade känslan att hon vaknat redan innan telefonen ringde men i mörkret var det svårt att avgöra. Hon kastade ut armen på sidan av sängen mot nattduksbordet och kände hur den halvfulla…

Klicka här för att läsa hela »

Svärmors trosor

Perv

Svärmor, Agneta 69 år, renoverar sin toalett. Så toaletten i badrummet får användas istället. Agneta är blek och lite slapp i kroppen . Låren likaså. Små bröst,men oj vad hon gör mig kåt.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar före) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bara fantiserar

Johan

Jag älskar att fantisera. Och skriva om det. Jag blir så kåt av att veta att du läser vad jag skriver. Jag älskar att skriva så snuskigt och perverst som möjligt. Gärna om äldre män som tömmer…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar först) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren