Noveller - Sida 3

Myntets andra sida

1. Cross hade känslan att hon vaknat redan innan telefonen ringde men i mörkret var det svårt att avgöra. Hon kastade ut armen på sidan av sängen mot nattduksbordet och kände hur den halvfulla…

Klicka här för att läsa hela »

Svärmors trosor

Perv

Svärmor, Agneta 69 år, renoverar sin toalett. Så toaletten i badrummet får användas istället. Agneta är blek och lite slapp i kroppen . Låren likaså. Små bröst,men oj vad hon gör mig kåt.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar före) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bara fantiserar

Johan

Jag älskar att fantisera. Och skriva om det. Jag blir så kåt av att veta att du läser vad jag skriver. Jag älskar att skriva så snuskigt och perverst som möjligt. Gärna om äldre män som tömmer…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar först) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 18 - En vild midsommar

J_heartbreaker

Del 18 (läs gärna tidigare delar först) Så som jag nämnde i förra delen så utspelade sig första delarna av denna berättelse mellan 2003 och 2005. Det har nu gått många år och jag och Dessie…

Klicka här för att läsa hela »

En sällsam vinter

Lars Nyhlén

Benjamin traskar med tunga steg med snön yrande runt hans huvud. Kalla vindar piskar stötvis mot hans sextioåriga lite rangliga kropp i en aldrig sinande ström. Hans ålder hindrade honom dock inte…

Klicka här för att läsa hela »

En novellsamling - "Kvinnan med de hundra trosorna"

Birgitta Lindqvist

Kan jag skicka hela novellsamlingen som pdf? Hör gärna av er ! Bästa hälsningar, Birgitta

Klicka här för att läsa hela »

RevolutioN

Henny Magdalena

Vad är det som får alla att tro att jag skulle lägga mitt liv i deras händer? De är det de själva säger sig kämpa emot! Hela jävla riksdagen är full av heroinister, högerextrema, pedofiler,…

Klicka här för att läsa hela »

Du vet vem han är.

Henny Magdalena

Trots sitt smutsiga förflutna sitter han nu överst vid makten. Han tog ett boende avsett för svårt sjuka och hemlösa ur händerna på behövande åt sig själv. Han mörkade handel med barn från…

Klicka här för att läsa hela »

Att skriva och fantisera tillsammans

Nilskjell

En lite annorlunda novell till. Nåja, kanske kan den få fantasin att gå igång, inte minst vad som hände sedan…. Rosmarie har handen på Arnold. Hon märker att han nu är lika upptänd och styv…

Klicka här för att läsa hela »

En gammal dörr berättar

Nilskjell

Här är en lite annorlunda novell. Roligt att fantisera lite. Vet aldrig vad som händer innan jag börjar skriva. Nå, hoppas den ändå kan uppskattas. Eldslågorna slår emot mig. Det bränns. Hjälp…

Klicka här för att läsa hela »

Brevet

Anneli Richardson

Kastar en snabb titt ut genom fönstret lagom för att se bakändan på den blå bilen. Åsynen av denna bil indikerar att den just varit nere vid min postlåda och förhoppningsvis levererat det jag…

Klicka här för att läsa hela »

Fredag 4 september 2043

Carina Hansson Zümendorf

Fredag 4 september 2043 Bettan sitter i den gamla grå fåtöljen på sitt rum. Hon är en dam i sina bästa år enigt henne själv. En liten spenslig kvinna, med intensivt blå ögon och alltid nyfärgat…

Klicka här för att läsa hela »

Hemligheter

Carina Hansson Zümendorf

Hemligheter Kyrkoklockorna hade tystnat och begravningsföljet hade lämnat kyrkogården. Vädret var däremot helt strålande. Solen lyste och himlen var blå med lite lätta stråk av moln. Byns invånare…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren