Spänning noveller - Sida 18
En färskt rykande batch med meth
Abradolf Linclen
Gun tittade ut genom sitt rosa fönstret hon smekte sin brazzers tröja, och tog på säg sina handskar. Hon tog på sig gasmasken och sätte på lite hentai i bakgrunden. Hon rev upp påsen med methannyl…
Klicka här för att läsa hela »Älskade Bobo
Edvin
Döda. Att döda Bobo. Det är det enda jag kan tänka på. Förbannade satans jävla byracka. Varför har du förstört mitt liv? Varför var jag tvungen att köpa dig? Han ligger där på mattan som…
Klicka här för att läsa hela »Skuggan
Edvin
Klockan var tjugoen minuter över tre när en skugga lösgjorde sig från den stora folksamlingen vid Drottningtorget för att följa efter den intet ont anande herr Olofsson. Herrn i fråga var just…
Klicka här för att läsa hela »En sista chans
E.S
Jag är 14 år, jag har mörkt hår trasiga kläder och jag har rymt. Jag hade rymt från mitt öde, jag hade rymt från mannen som ville döda mig. Döda mig för mitt mörka hår, mina mörka ögon.…
Klicka här för att läsa hela »Oskar Karl
Kalle Linderström
Oskar var en stor stark man med ett stort hjärta. Han hade en god relation med Ekorre i parken och han brukar leka med hen varje dag. En dag dök röv upp, Oskar Karl värsta fiende. Han började fightas.…
Klicka här för att läsa hela »Animeporn
Boiii
Igår kväll drog jag en fet anime sesh med hela familjen vi kollade på allslags animeporr min favorit är Two anime boys fisting. Pappa kom på tre sekunder medans Andreas kom på åtta sekunder och…
Klicka här för att läsa hela »En sen kväll i kvarteret
Nelli
Vi satt tysta upptryckta mot den gul-fula väggen, det var så kallt att svetten från den nervösa kroppen nästan frös till is. Koldioxiden från våra munnar steg upp i en ånga mot den svarta stjärnhimmelen.…
Klicka här för att läsa hela »Dörren som försvann
S.L. Ekström
Jag vaknade abrupt och kände att mina kinder var våta av tårar. Drömmen hade känts så obehagligt verklig att det tog ett tag för mig att inse att det bara hade varit en mardröm. Lättnad torkade…
Klicka här för att läsa hela »Siri
Shjcubakhbdkcbd
Det här är Siri. Siri är smart. Siri är inte smart för hon har ingen hjärna. Siri har en hjärna men den är slät som en ballong. Siris hjärna är ihålig som en ballong Siri älskar hästarför…
Klicka här för att läsa hela »Andromeda Paradoxen
Roger Skagerlund
Det började med en blixt. Ett skarpt vitt ljus som flödade in och tillfälligt lamslog synapserna i hjärnan. Sedan var det känslan av att tumla runt i tyngdlöshet och i en hastighet som låg långt…
Klicka här för att läsa hela »Stugan
Anna Dubrowsky
Saga gick på promenad i skogen. Hon hade gått i många timmar nu, och hon måste erkänna det för sig själv: Hon hade gått vilse. Hunden Tore, som gick med henne, började yla. '' Stackare, du måste…
Klicka här för att läsa hela »Den beskyddande vännen
M.A.L
Det var en sval vårdag i maj. Svaga brisar dansade runt mina grenar och lekte med mina löv. Det var en härlig dag med solen som sken. Några svalor cirklade över min krona, men jag ville inte ha deras…
Klicka här för att läsa hela »Exet!
Lucas
Linnéa vaknar. Ser sig om kring. Hon ligger på en sliten madrass i en källare. Hon känner inte igen sig. Var är jag någonstans? Tänker hon. Hon försöker gnugga sig i ögonen, men hon upptäcker…
Klicka här för att läsa hela »Does Ring A Bell
Mamma
Celine,har du ngnsin gått in i novell.nu? Asåå,,,it does ring a bell...men,,,,vad menar du? Ah skit samma.
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta spänningnovellerna:
Grabbarna i källaren
Daniel Nordström
Fredrik Johansson lyfte sina händer från tangentbordet, andades ut och lutade sig tillbaka i den klibbiga skrivbordsstolen. Han hade lyckats producera tvåtusen ord under sitt skrivpass. Mycket imponerande,…
Klicka här för att läsa hela »Konst - Kapitel 1
Nilskjell
Första kapitlet i en novellserie (kanske en roman?). En svensk man som hamnar i en drömvärld i New York. Romantik, spänning, erotik - lite av allt. Om du inte gillar erotiska inslag, så är det kanske…
Klicka här för att läsa hela »Superloppet genom Jimmy
Johnny Viklund
I mitt garage stod anledningen till att mina pengar aldrig räckte till, trots att jag i ganska ung ålder startat en bilfirma i Sundsvall som sålde begagnade bilar och gick mycket bra. Två anställda…
Klicka här för att läsa hela »Minnen som skadar
Ökänd
Okontrollerat släpas mina fötter framåt, mot ett mål. Jag lyfter blicken och får syn på det bekanta huset, mitt hem. Min familj väntar nog på andra sidan dörren, redo att välkomna mig. Även…
Klicka här för att läsa hela »Vagnarna
Fru Andersson
I det lilla gula uthuset på Strandvägen i Hjo hängde en trasig tenntermometer på väggen ovanför snickarbänken. Kalle, en nöjd kund, tyckte, att eftersom den var så gammal, passade den bra i Lucas…
Klicka här för att läsa hela »Drömfångare
Victoria
Det är tyst i rummet. Inte ens en klocka som tickar. Ljudisolerade väggar. För att hålla hemligheterna hemliga. På det låga bordet mellan fåtöljerna ligger en öppnad förpackning näsdukar. En…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen