Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 14
Min sexuella förvandling till homosexuell
Loben
När barnen flyttat hemifrån och frugans sexlust helt försvunnit, började mitt intresse för män sakta vakna på nytt. Redan i övergången från barn till tonåring kommer jag ihåg hur intresserad…
Klicka här för att läsa hela »I bastun, på gymmet
Nilskjell
En lite närsynt och disträ man på gymmet och vad som händer när rutinen styr vart man går. I den här historien är det olika personer som berättar historien. Varje ny person markeras med en rad…
Klicka här för att läsa hela »Möte i parken
Nilskjell
Januari i Stockholm kan vara sol, kall och vackert snöig, men i år är det ruggigt och mulet. De 5 graderna går genom märg och ben där jag står i parken med mitt barnbarn, Emma, fem och ett halvt…
Klicka här för att läsa hela »Apotekaren tar semester
Nilskjell
Det hade varit en stressig sommar. Stressen av att vara ensam i butiken nästan hela sommaren då min medarbetare hade haft semester, samtidigt som det hade varit full fart i apoteket. Ja, jag är apotekare,…
Klicka här för att läsa hela »Naken i skärgården
Kjelljun
Det är varmt ombord på bussen. Ganska många som ska ut till Dalarö, trots att det är en måndag morgon. Jag hade stigit upp tidigt för att ta några dagars ledigt. Ja, ledigt? Jag är ju pensionär…
Klicka här för att läsa hela »Min Fru Lena Knullar Med Grannen Hos Svärföräldrarna NR8 .
Peterbroberg
Vi har gått över vägen en fredagskväll till mina svärföräldrar för att äta middag. Det blir som vanligt mycket god middag en del vin och trevligt över lag. Framåt 11 tiden är Frugan lagom…
Klicka här för att läsa hela »Systers kompis
Calle
När detta hände var jag sextonår, jag hade en styvsyster som var fjortonår. Maria min styvsyster bästa vän Anna var en blond vacker kvinna som jag varit förälskad i i två år. Tänkte ofta på…
Klicka här för att läsa hela »OBS - reviderad text med samma titel ”Barcelona”
Arthur Wright
Mickis eller Mikaela, som hon egentligen hette, var en kvinna i 40 årsåldern. Hon hade rakt axellångt brunt hår med slingor och mörkbruna ögon. Hon gillade att träna och hade en smal men vältränad…
Klicka här för att läsa hela »Barcelona
Arthur Wright
Mickis eller Monika, som hon egentligen hette, var en kvinna i 40 årsåldern. Hon hade rakt axellångt brunt hår med slingor och mörkbruna ögon. Hon gillade att träna och hade en smal men vältränad…
Klicka här för att läsa hela »Förväntansfull
Ida Heikkinen
Dagen är här, jag är nervös. Det har gått så lång tid sen sist. Tanken av henne får mig att pirra. Sitter och väntar på henne, att få ett sms av henne. Se det stå att hon är utanför. Kan…
Klicka här för att läsa hela »Henna. andra delen. Svart
Newbutold
Nå käre läsare nu måste jag backa tillbaka en stund för att hjälpa dig in i min historia igen. Vi tre, Henna, fru Karin och jag låg nu tillsammans i sängen och vi sover nu skönt tillsammans efter…
Klicka här för att läsa hela »"Han" 1 . Över gränsen – långt tidigare
Ragnar A
Det är en varm sommardag i mitten av juli. Han har sett fram emot denna lägerhelg med föreningen under hela våren men nu är han rastlös. En inre röst talar allt intensivare till honom med budskapet…
Klicka här för att läsa hela »"Han" inledning
Ragnar A
Den där drömmen igen. Han vaknade, vände sig sakta om i sängen och sträckte på sig. Han kollade sömndrucket på klockan i mobilen, -dags att kliva upp men ändå inte riktigt än. Nyss, alldeles…
Klicka här för att läsa hela »8 På rull Önskedagar
Anders Redna
Önskedagar ❊ Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi…
Klicka här för att läsa hela »Min fru Lena som Barhora
Peterbroberg
Vi var på väg hem ifrån Stockholm efter två dagar med jul shopping och mycket trevligt umgänge med de bekanta som vi hade gästat. Jag körde sakta i snövädret dels för att jultrafiken och vädret…
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta sexnovellerna:
Eva och Dennis får besök
Erotik älskaren
Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…
Klicka här för att läsa hela »Roadtrip med kändiscrush
Okänd
Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…
Klicka här för att läsa hela »3 Sol och klubb
Anders Redna
Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…
Klicka här för att läsa hela »Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4
Ewa-Lena
Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…
Klicka här för att läsa hela »Utvecklande semester del 4
KimQuarenta
Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…
Klicka här för att läsa hela »Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?
Nilskjell
Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen