Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 15

Min Fru på Hurghada i Egypten

Peterbroberg

Min Fru och jag var med ett par bekanta till Hurghada i Egypten. Det var trevligt vi åt, solade och groggade. En dag mot slutet av vecka så gick vi till shopping stället alldeles utan för hotell området.…

Klicka här för att läsa hela »

Med Frun i Thailand

Peterbroberg

Vi var på födelsedags resa hela familjen. En kväll var Lena och jag ensamma ute på staden, Vi sprang i alla små butiker stånd och affärer Jag tröttnade och vi hittade en bar som låg lite upphöjd…

Klicka här för att läsa hela »

Koppla av

Peterbroberg

Frugan och jag har varit gifta i 10 år. Vårt sexliv var ganska normalt, jag säger ganska för att. Min älskade fru alltid har gillat sexiga underkläder vilket jag tycker är härligt. I början av…

Klicka här för att läsa hela »

Yoga 1

RoseHyman

Hon stönade högt, stötarna in i henne var underbara. Hon mötte varje stöt och njöt av hur djupt han kunde knulla henne. De var totalt omedvetna om sin omgivning, en djurisk känsla hade tagit över…

Klicka här för att läsa hela »

Min frus sjätte o sjunde älskare Ålandsbåten

Peterbroberg

Min fru, jag och ett gäng bekanta gjorde för ett tag sedan en gemensam Ålands resa. Lena, som min fru heter, och jag tackade först nej till resan men ångrade oss sedan så vi bokade resan själva…

Klicka här för att läsa hela »

Min fru Lenas Fjärde Älskare

Peterbroberg

En dag ringde telefonen som på den tiden var fast, ja du vet sådana där med snurrandeskiva med nummer på, Min fru Lena Svarar. Hon lät glad under samtalet som varade ganska länge, det lät som hon…

Klicka här för att läsa hela »

Syskon

Person

Hej. Jag heter Anneli . Min syster Ann . I dag är vi över 55 år bägge två. Det skiljer 18 månader. Men det jag ska berätta nu är riktigt förbjudet. En sommar då vi upptäckte hur skönt det…

Klicka här för att läsa hela »

Henna. andra delen. Vit

Newbutold

Nå käre läsare nu måste jag backa tillbaka en stund för att hjälpa dig in i min historia igen. Vi tre, Henna, fru Karin och jag låg nu tillsammans i sängen och jag har just glidit in i Hennas…

Klicka här för att läsa hela »

När min fru Lena gick på fest

Peterbroberg

Vi hade en porrfilmskväll, frun o jag. Lena, som min fru heter, har kvällen till ära klätt upp sig i svart korsett, nätstrumpor med söm och mycket läckra spetstrosor. Vi har smekt och onanerat…

Klicka här för att läsa hela »

Min fru Lenas tredje älskare

Peterbroberg

Lena säger högt till chaffisen vart han skall köra samtidigt som hon frågar om han kan ta betalt i natura. Chaffisen är invandrare så han förstår inte riktigt vad Lena menar. Jag säger till Lena…

Klicka här för att läsa hela »

Bullfitta i Bastun forts 2

Erik

Om ni minns....jag heter Gunnar, 19 år. Mina adoptivföräldrar heter Sonja och John. De har en knullkompis som heter Lisa, 21år. Jag har en mycket lång och grov kuk. John har en stor kuk, men inte…

Klicka här för att läsa hela »

Bullfitta I Bastun forts.

Erik

Det har gått tre år sedan vi hade vårt första sex i bastun. Jag, Gunnar, har nyss fyllt 19. Mina adoptivföräldrar och jag har haft många sköna stunder efter den bastukvällen. Speciellt Sonjas…

Klicka här för att läsa hela »

7 Nya hemmet.

Anders Redna

Önskedagar ❊ Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi…

Klicka här för att läsa hela »

Min fru Lenas andra älskare

Peterbroberg

Andra gången Hon knullar honom Vi var bjudna till ett par vi känner, de bodde ca en halv mil från oss. Lena har tagit på sig den knälånga svarta kjolen med slits i sidan som hon vet att jag tycker…

Klicka här för att läsa hela »

Mannen i brassestolen

Palachuck

Det var sommarens varmaste dag. Annie, hennes make Bosse och döttrarna Iris och Asta på tio respektive tolv, flydde som resten av Sveriges befolkning sina stugor för att spendera dagen på stranden.…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta sexnovellerna:

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4

Ewa-Lena

Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…

Klicka här för att läsa hela »

Utvecklande semester del 4

KimQuarenta

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »
1){ $pag = true; }else{ $pag = false; } }else{ $pag = true; } if($pag){ ?>

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Ann Larsson

Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.

Ann Larsson

På andra plats denna veckan: Petra Christiansen