Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 17

Min fru Lenas förste älskare del 1

Peterbroberg

Lena som min fru heter var i badrummet och gjorde sig i ordning hon skall bli upphämtad av sin blivande ÄLSKARE. Jag har tidigare berättat för Lena att jag hemskt gärna skulle vilja se henne älska…

Klicka här för att läsa hela »

Christine - första gången

Micke N.

Det här är en historia ur verkligheten. Jag heter Micke och är 33 år gammal och bor i Stockholm. Jag har haft en del relationer med kvinnor av det vanliga slaget, men drömt om en kvinna som kan dominera…

Klicka här för att läsa hela »

Min pilska granne

Ung En Gång

I 15-årsåldern hade jag en kvinna som granne vid namn Ulla. Hon var i 40-årsåldern och, det förstod jag först som vuxen, en väldigt kinky nymfoman som inte drog sig för att sexuellt utnyttja en…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

2 Vibrerande tågresa Önskedagar

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Fantasin om min chef blev verklig

Katlasusanne

Hela dagen hade snart passerat. Jag vet knappt hur jag tog mig igenom den. Allt var som ett virrevarr i mitt huvud. Jag hade längtat så efter den här dagen, och nu var den snart slut. Att ha fått…

Klicka här för att läsa hela »

1 Dag på SPA

Önskedagar. Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har…

Klicka här för att läsa hela »

Förälskad i min chef

Katlasusanne

Hela dagen hade snart passerat. Jag vet knappt hur jag tog mig igenom den. Allt var som ett virrevarr i mitt huvud. Jag hade längtat så efter den här dagen, och nu var den snart slut. Att ha fått…

Klicka här för att läsa hela »

Cuckold Klasse 1: Tina på morgonen

Palachuck

Okej, låt mig redan från början erkänna det: jag är en blåst idiot. And I like it! Jag heter Klasse och är 42 år. Jag bor i radhus i en mellanstor stad mitt i Sverige tillsammans med min kära…

Klicka här för att läsa hela »

Biltur med svärfar

Palachuck

Det var egentligen meningen att Lina skulle tagit tåget dagen efter, hon hade mycket att jobba undan på kontoret. Men då var nästa dag var midsommarafton ville hon gärna åka redan denna kväll.…

Klicka här för att läsa hela »

Gyn-undersökningen

Palachuck

This one’s for all the ladies out there. Flera kvinnliga bekanta har berättat om denna besvärliga kombination: de ska på gyn-undersökning, och så har de ägglossning. Egentligen är en sån här…

Klicka här för att läsa hela »

Moas och pappas sportlov. tredje delen

Newbutold

När vi vaknade låg vi fortvarande tätt ihop även om våra munnar skiljts åt så jag tryckte jag mina läppar mot Moas i en fortsättning på där vi somnade igår. Våra munnar lekte i varandra med…

Klicka här för att läsa hela »

Moas och pappas sportlov. Andra delen

Newbutold

Jag vaknade med den sovande Moa alldeles tätt intill mig och insåg att vi sovit i en oherrans många timmar. Min rumpa ömmade efter den behandling den fått och jag insåg att jag borde förberett…

Klicka här för att läsa hela »

Moas och pappas sportlov

Newbutold

Det här var ju dåligt planerat. Sportlov och mor var tvungen att åka till sin moster Rut eftersom Rut hade brutit benet och behövde hjälp så både fru och bil skulle vara borta hela veckan med innebörden…

Klicka här för att läsa hela »

Den Tredje Vägen

Newbutold

Vi hade bara träffats för en enda sak. Du hade tre hål men du hade bara brukat två och du ville känna dig billig inför en man. Billig tänkte jag, billigast blir hon på knä framför mig med öppen…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta sexnovellerna:

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4

Ewa-Lena

Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…

Klicka här för att läsa hela »

Utvecklande semester del 4

KimQuarenta

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »
1){ $pag = true; }else{ $pag = false; } }else{ $pag = true; } if($pag){ ?>

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Ann Larsson

Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.

Ann Larsson

På andra plats denna veckan: Petra Christiansen